واکنش حزب‌الله به جنایت مافوق تصور صهیونیست‌ها در کشتار بیماران و مجروحان بیمارستان المعمدانی

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای جنایت هولناک و مافوق تصور صهیونیست‌ها در کشتار بیماران و مجروحان بیمارستان المعمدانی غزه را به شدت محکوم کرد.

کد خبر : 959399
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1402 - 21:41

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، در بیانیه حزب الله آمده است: از این جنایت وحشتناک که باندهای جنایتکار در بیمارستان المعمدانی در غزه مرتکب آن شدند و صدها شهید بی گناه قربانی آن شدند، عرق شرم بر پیشانی بشریت می نشیند.

حزب الله لبنان روز چهارشنبه را روز خشم علیه جنایت صهیونیست‌ها و سفر بایدن به فلسطین اشغالی اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است این کشتار ادامه کشتارها و قتل عام هایی است که از زمان موجودیت این رژیم جنایتکار غاصب از دیر یاسین، حولا، صبرا و شتیلا گرفته تا دو قتل عام قانا و دیگر قتل ها در طول سال های اشغالگری انجام شده است و چهره واقعی جنایتکارانه این رژیم و حامی شیطان آن را آشکار می‌کند.

هیچ یک از بیانیه های محکومیت کافی نیست، ما از ملت های خودمان در جهان عربی و اسلامی خواستار اقدام فوری و آمدن به خیابان ها و میدان ها برای بیان خشم شدید خود هستیم  تا بر حکومت و دولت‌های خود برای اقدامی فوری علیه  این کشتارها فشار بیاورند.

در این بیانیه آمده است فردا روز خشم بی سابقه ای علیه دشمن و جنایات این رژیم و سفر بایدن به فلسطین اشغالی باشد و حامل این پیام آشکار باشد که این روز و روزهای آینده در مسیر مقاومت و پیروزی خواهد بود.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.