واریز «عیدی» بیمه‌شدگان همزمان با حقوق بهمن

مدیرعامل صندوق بیمه‌ اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از واریز عیدی ۴۳ هزار مستمری بگیر تحت پوشش این صندوق همزمان با حقوق بهمن ماه خبر داد.

کد خبر : 57910
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1396 - 21:09

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری ایسنا، محمدرضا رستمی درباره زمان واریز عیدی مستمری بگیران تحت پوشش این صندوق اظهار کرد: ۴۳ هزار مستمری بگیر تحت پوشش ما عیدی خود را همزمان با حقوق بهمن‌ماه خود دریافت می‌کنند.

وی درباره میزان این عیدی گفت: سال گذشته میزان عیدی واریزی به طور میانگین ۳۰۰ هزار تومان بود که برای امسال نیز بر حسب میزان حقوق دریافتی افراد متفاوت است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر افزود: در حال حاضر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش این صندوق هستند و ۴۳ هزار نفر مستمری دریافت می‌کنند اما از آنجایی که این صندوق نوپاست هنوز بازنشسته‌ای نداریم و اولین گروه بیمه پردازان صندوق در سال ۹۹ بازنشسته می‌شوند.

رستمی با اشاره به قانون جدید بازنشستگی پیش از موعد در این صندوق نیز گفت: یک فرد بیمه شده صندوق با رسیدن به سن ۶۵ سالگی و با سابقه پرداخت ۱۵ سال حق بیمه می‌تواند بازنشسته شود اما طبق قانون جدید پیش از موعد یک فرد با ۷۰ سال سن و ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه می تواند از امکان بازنشستگی استفاده کند.

وی افزود: تا کنون ۳۰۰۰ پرونده بازنشستگی پیش از موعد بررسی و نهایی شده و ۶۵۰۰ پرونده دیگر در دست اقدام است.

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.