واحد تولیدی ظروف تفلون در بروجرد پلمپ شد

رئیس اداره استاندارد شهرستان بروجرد گفت: یک واحد تولیدی ظروف تفلون فاقد پروانه استاندارد در بروجرد پلمپ و بیش از۲هزارظروف تولیدی این واحد توقیف شد.

کد خبر : 63328
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1396 - 6:11

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ، عنایت شرفی گفت : این واحد تولیدی بدون پروانه استاندارد اقدام به تولید وعرضه فرآورده ظروف تفلون با پوشش نچسب می نمود که در بازرسی ماموران اداراه استاندارد شهرستان شناسایی شد.
وی با اشاره به اینکه هفت واحد تولیدی ظروف تفلون با پوشش نچسب در بروجرد تحت پوشش استاندارد فعالیت می کردند، افزود: از ین تعداد سه واحد دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد معتبربوده و درسال جاری نیز پروانه سه واحد ابطال و برای یک واحد نیز تعلیق پروانه انجام شده است.
رئیس اداره استاندارد شهرستان بروجرد بیان کرد: این نظارت ها در راستای اجرای قوانین و مقررات فرآورده های مشمول مقررات استاندارد اجباری انجام می شود.
شرفی اضافه کرد: امسال تعداد ۷۵۱ مورد بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی شهرستان و همچنین سه هزارو ۲۵۲ بازرسی از سطح بازار بروجرد صورت گرفته است.
وی ادامه داد: در سال جاری ۸۴ گواهی تاییدیه ایمنی استاندارد در بروجرد و ۱۵ مورد پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی صادر و همچنین ۲۳ پروانه نیزبه علت رعایت نکردن موارد ایمنی تعلیق یا ابطال شده اند.

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.