همکاری پلیس و انتظامات مسجدمکی برای حفظ آرامش زاهدان

پلیس و انتظامات مسجد مکی بعد از ظهر امروز(جمعه) با همکاری هم مانع رفتارهای اغتشاشگرانه جمعی محدود در اطراف این مسجد و بستن خیابان شدند، آرامش همچنان در زاهدان برقرار است.

کد خبر : 143013
تاریخ انتشار : جمعه 6 آبان 1401 - 17:42

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایسنا، بعد از ظهر امروز (جمعه)با وجود آرام بودن فضای شهر زاهدان پس از برگزاری نماز به امامت مولوی عبدالحمید و توصیه وی به نمازگزاران مبنی بر حفظ آرامش پس از ترک محل نماز جمعه، در خیابان خیام در کنار مسجد مکی زاهدان تعدادی از اغتشاشگران خیابان را بستند و شعار سر دادند که با ورود پلیس و انتظامات مسجد وضع به حالت قبلی بازگشت.

عصر جمعه شورای تامین سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از علما، معتمدان و مردم هوشیار استان، خصوصا مجموعه انتظامات مسجد مکی، اعلام کرد: علی‌رغم تذکرات امام جمعه مسجد مکی زاهدان، متاسفانه عده‌ای افراد فرصت‌طلب برای ایجاد اغتشاش و ناامنی وارد خیابان‌های اطراف شده که در این میان با شلیک افراد ناشناس، تعدادی از شهروندان و نیروهای حافظ امنیت مجروح شدند.

در این اطلاعیه دبیرخانه شورای تامین استان با قدردانی از مردم شریف و با بصریت استان و علماء، معتمدان و ریش سفیدان آورده است: شرایط استان عادی است و از شما مردم متدین خواهشمندیم هرگونه مورد مشکوک و خرابکارانه را به دستگاه‌های امنیتی در میان بگذارند.

 


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.