هفته چهارم لیگ برتر فوتبال/شاگردان ساپینتو به دنبال برد خارج از خانه

مسابقات هفته چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۴ دیدار امروز در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.

کد خبر : 141360
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهریور 1401 - 10:59

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۴ دیدار از امروز( روز سه شنبه) شروع می‌شوند و مابقی دیدار‌ها در روز چهارشنبه برگزار خواهد شد. در حساس‌ترین بازی ها، تیم استقلال به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می‌رود و تیم پرسپولیس هم در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان است.

نکته قابل توجه این است که  مسابقات هفته چهارم لیگ برتر فوتبال در روز مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود.

نفت مسجد سلیمان- استقلال؛ شاگردان ساپینتو به دنبال برد خارج از خانه/ مس کرمان- گل گهر سیرجان؛  تقابل مربی جوان با  مربی پرافتخار

نفت مسجد سلیمان- استقلال/ روز سه شنبه ساعت ۲۰:۳۰

تیم فوتبال استقلال هفته گذشته با  حضور بانوان توانست با یک گل از سد تیم مس کرمان عبور کند و با ۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار بگیرد.

آبی پوشان پایتخت همانند فصل گذشته  بازی زیبایی ارائه نمی‌دهند، اما برد‌های خفیف و اقتصادی به دست می‌آورند تا در کورس مدعیان قهرمانی باشند.

شاگردان ساپینتو برای کسب پیروزی به نفت مسجد سلیمان می‌روند، اما آن‌ها در حضور هواداران حریف کار سختی پیش رو دارند.

در آن طرف، تیم نفت مسجد سلیمان هفته گذشته برابر پیکان شکست خورد و اکنون به دنبال پیروزی برابر قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال است، تا جبران مافات کند.

شاگردان رضا مهاجری قصد دارند با حضور هواداران خود دست به کار بزرگی بزنند و برابر  قهرمان فصل گذشته پیروز شوند، اما با حریف قدرتمندی مواجه هستند.

نفت مسجد سلیمان- استقلال؛ شاگردان ساپینتو به دنبال برد خارج از خانه/ مس کرمان- گل گهر سیرجان؛  تقابل مربی جوان با  مربی پرافتخار

 پیکان تهران- نساجی مازندران/ روز سه شنبه ساعت ۱۹

تیم فوتبال پیکان هفته گذشته برابر تیم نفت مسجد سلیمان به برتری دست یافت و با ۶ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

شاگردان مجتبی حسینی قصد دارند با برد برابر نساجی مازندران به روند رو به رشد خود در لیگ برتر فوتبال ادامه بدهند و حضورشان را در بالای جدول تداوم ببخشند.

امیر حسین غلامی بازیکن پیکان به علت مصدومیت در بازی با تیم نفت مسجد سلیمان  احتمالا رباط صلیبی اش پاره شده و چند ماه از میادین فوتبال به دور است.

در آن طرف، تیم فوتبال نساجی مازندران با هدایت حمید مطهری تاکنون بردی در لیگ برتر فوتبال نداشته است.

شاگردان مطهری قصد دارند با برتری برابر تیم پیکان اولین برد خود را در لیگ برتر فوتبال به دست آورند، اما کار سختی برابر  تیم جوان و سختکوش پیکان دارند.

زمانی حسینی و مطهری دستیاران گل محمدی در پرسپولیس  بودند و تقابل این ۲ مربی پرسپولیسی  با یکدیگر در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.

نفت مسجد سلیمان- استقلال؛ شاگردان ساپینتو به دنبال برد خارج از خانه/ مس کرمان- گل گهر سیرجان؛  تقابل مربی جوان با  مربی پرافتخار

ملوان بندرانزلی- ذوب آهن اصفهان / روز سه شنبه ساعت ۱۹

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی هفته گذشته در دربی شمال برابر تیم نساجی به تساوی دست یافت و حالا با یک امتیاز در انتهای جدول رده بندی است.

مدیران باشگاه ملوان امیدوارند این هفته بازی شان با تیم ذوب آهن با حضور تماشاگران منجر به ثبت اولین بردشان در لیگ برتر فوتبال شود.

در آن طرف، تیم ذوب آهن اصفهان ۳ تساوی در ۳ هفته لیگ برتر فوتبال کسب کرده است.

ذوبی‌ها قصد دارند با برتری برابر ملوان اولین برد را در لیگ برتر فوتبال جشن بگیرند، اما کار سختی در انزلی پیش رو دارند.

زمانی که تیم ملوان در لیگ برتر فوتبال حضور داشت چندین مرتبه  با تیم ذوب آهن بازی کرد. این تیم فقط یک بار توانسته بود حریف اصفهانی خود را شکست بدهد و اکثر بازی‌ها را باخته است.

نفت مسجد سلیمان- استقلال؛ شاگردان ساپینتو به دنبال برد خارج از خانه/ مس کرمان- گل گهر سیرجان؛  تقابل مربی جوان با  مربی پرافتخار

مس کرمان- گل گهر سیرجان/ روز سه شنبه ساعت ۱۹:۳۰

دربی کرمان بین تیم‌های  فوتبال مس کرمان  و گل گهر سیرجان روز سه شنبه برگزار می‌شود.

تیم مس کرمان که به تازگی به لیگ برتر فوتبال آمده است، با وجود ارائه بازی خوب برابر تیم استقلال شکست خورد.

شاگردان فرزاد حسین خانی در فصل اخیر یک برد و ۲ شکست در کارنامه خود دارند و امیدوارند با برد در دربی کرمان وضعیتشان را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.

در آن طرف، تیم  فوتبال گل گهر هفته گذشته با وجود اینکه از تیم سپاهان عقب بود، اما توانست گل‌های خورده را جبران کند و کامبک زد.

شاگردان قلعه نویی می‌خواهند با برتری برابر تیم همشهری رتبه خود را ارتقا بدهند و در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی قرار بگیرند.

تیم‌های مس کرمان و گل گهر سیرجان ۴ مرتبه در لیگ آزادگان با هم بازی کردند که مس یک بار پیروز شده و ۳ مرتبه هم گل گهر برنده شده است. تیم گل گهر در جام حذفی ۱۴۰۰ هم توانست تیم همشهری خود را شکست بدهد.

برنامه بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال (روز چهارشنبه)

تراکتور تبریز – هوادار تهران- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه شهید سردار سلیمانی

پرسپولیس – صنعت نفت آبادان- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه آزادی تهران

مس رفسنجان- آلومینیوم اراک- ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

فولاد مبارکه سپاهان- فولاد خوزستان- ساعت ۱۹- ورزشگاه نقش جهان


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.