هشدار شمخانی نسبت به تصمیمات آمریکا درباره شهر قدس

نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به تصمیمات آمریکا در مورد شهر قدس، نسبت به هرگونه اقدام تنش‌زا علیه منافع جهان اسلام هشدار داد.

کد خبر : 48148
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آذر 1396 - 20:35

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین “ به نقل از خبرگزاری ایسنا، علی شمخانی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: کشور های اسلامی به صورت متحد و یک‌صدا این توطئه را که نقض حقوق مردم مظلوم فلسطین و تداوم مسیراشغالگری رژیم صهیونیستی است، محکوم کرده و قاطعانه با بهره‌گیری از مجموعه ظرفیت‌های سیاسی خود مقابل آن خواهند ایستاد.

شمخانی تأکید کرد، باتوجه به تبعات امنیتی و سیاسی هرگونه تصمیم در مورد شهر قدس، مئسولیت بی‌ثباتی و ناامنی حاصل از این گونه اقدامات نابخردانه مستقیما بر عهده رژیم صهیونیستی و آمریکا خواهد بود.

وی با بیان اینکه قدس شریف، بخش لاینفک فلسطین است، خاطرنشان کرد: هر نوع تصمیم‌گیری در مورد آینده این سرزمین در صلاحیت ساکنان اصیل و غیرمهاجر آن بوده و هیچ کشوری نمی‌تواند با نادیده گرفتن حقوق مسلم مردم فلسطین برای این کشور اسلامی تصمیم‌گیری کند.

شمخانی اقدامات ترامپ و هیأت حاکمه بحران‌ساز آمریکا را تسریع کننده فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد و افزود: قدس شریف پایتخت کشور اسلامی فلسطین است و دولت آمریکا نمی‌تواند با بحران‌سازی در مورد این شهر مقدس افکار عمومی جهانی را از شکست‌های حقارت بار در منطقه به ویژه شکست تروریست‌های تکفیری مورد حمایت خود در سوریه و عراق  منحرف سازد.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.