هاچ‌بک جدید ولوو / دستیار صوتی هیوندایی

شرکت خودروسازی ولوو تصویری از مدل جدید «وی۴۰» منتشر کرده است. به گزارش اتو اکسپرس، ولوو با ارائه این مدل رقبای آلمانی خود را غافلگیر خواهد کرد. وی‌۴۰ نه‌تنها یک خودروی شاسی‌بلند هیبریدی است، بلکه قابل شارژ نیز هست.

کد خبر : 52216
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1396 - 9:51

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” ،  شرکت هیوندایی قصد دارد دستیار صوتی را به محصولاتش اضافه کند. به گزارش درایو، هیوندایی همکاری گسترده‌ای با شرکت «سوند هوند» آغاز کرده است و هدف از این همکاری، ساخت دستیار صوتی ویژه‌ای برای خودروهای هیوندایی عنوان شده است.

دستیار صوتی هیوندایی

این دستیار صوتی قادر خواهد بود وظایفی نظیر کسب اطلاع از وضعیت آب‌وهوایی، فرستادن پیامک، برقراری تماس تلفنی، قفل کردن درهای خودرو و باز کردن قفل آنها، کنترل سامانه پخش موسیقی خودرو و نظایر آن را تنها با دستور صوتی راننده و بدون دخالت دست انجام دهد. این دستیار صوتی همچنین می‌تواند مقصد مورد‌نظر را طبق گفته راننده برای سامانه تشخیص مسیر خودرو تعیین کند. دستیار صوتی هیوندایی بر مبنای سامانه پیشرفته «هوندیفای» ساخته خواهد شد. شرکت «سوند هوند» قریب به ۱۰ سال برای ایجاد و توسعه این سامانه هوش مصنوعی تلاش کرده است. این سامانه به‌طور خاص برای استفاده در خودروها طراحی شده است. دستیار صوتی هیوندایی بناست در خودروهای مدل‌های ۲۰۱۹ این شرکت گنجانده شود.

 

 شرکت خودروسازی ولوو تصویری از مدل جدید «وی۴۰» منتشر کرده است. به گزارش اتو اکسپرس، ولوو با ارائه این مدل رقبای آلمانی خود را غافلگیر خواهد کرد. وی‌۴۰ نه‌تنها یک خودروی شاسی‌بلند هیبریدی است، بلکه قابل شارژ نیز هست.
هاچ‌بک جدید ولوو

 

این خودرو به همراه مدل «ایکس‌سی ۴۰» براساس پلت‌فرم جدید «معماری‌ماژولار فشرده» (CMA) ساخته شده‌اند. ولوو قصد دارد تنوع مدل‌های این پلت‌فرم را به سرعت افزایش دهد. وی‌۴۰ جدید براساس مدل مفهومی ۲/ ۴۰ ساخته شده است که پیش‌تر در کنار ۱/ ۴۰ به نمایش درآمده بود. مدل مفهومی ۱/ ۴۰ در نهایت به خودرو ایکس سی‌۴۰ تبدیل شد. ایکس سی ۴۰ برای فضاهای شهری طراحی شده و در عوض وی۴۰ پویاتر و برای جاده‌های سخت‌تر مناسب است. وی ۴۰ جدید در مقایسه با «ایکس سی‌۴۰» اندکی عریض‌تر به‌نظر می‌رسد که دلیل آن، سقف کوتاه‌تر این مدل است. «وی۴۰» با موتورهای ۳ سیلندر و ۴ سیلندر و ظرفیت‌های مختلف باتری به بازار خواهد آمد.

 

 

ورود نخستین دستگاه ضرب سکه

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.