هافبک پرتغالی تراکتور: به خاطر بردیف به تراکتور آمدم

هافبک پرتغالی تیم فوتبال تراکتور یکی از دلایل اصلی‌اش برای عقد قرارداد با این تیم را حضور قربان بردیف در جمع سرخپوشان تبریزی دانست.

کد خبر : 140740
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مرداد 1401 - 13:36

پایگاه خبر ججین

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، ریکاردو آلوز هافبک تیم تراکتور درباره پیوستنش به این تیم اظهار داشت: با قربان بردیف برای پیوستن به تراکتور صحبت کردم، چرا که قبلاً در غیرت قزاقستان با هم کار کرده بودیم. وقتی فهمیدم او به تراکتور آمده است، به پیشنهاد تراکتور جواب مثبت دادم. همچنین با تیاگو فریرا هم در این رابطه صحبت کردم. از او حرف‌های خوب و مثبتی درباره تراکتور و هوادارانش شنیدم.

وی افزود: خیلی خوشحالم که اینجا هستم، از اولین لحظات پیوستن به تراکتور هواداران به خوبی مرا پذیرفته و حمایت‌شان را در شبکه‌های اجتماعی نشان داده‌اند. من از قبل هم می‌دانستم که هواداران تراکتور از بهترین‌ها هستند. منتظر شروع فصل جدید هستم و امیدوارم بتوانیم به کمک یکدیگر تمامی بازی‌ها را برده و در پایان فصل هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

هافبک پرتغالی جدید تیم تراکتور در پایان گفت: سردار آزمون و طارمی را در بین فوتبالیست‌های ایرانی می‌شناسم، بازی‌های طارمی را در پورتو دیده‌ام و فکر می‌کنم این دو نفر جزو بهترین‌های ایران هستند.


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.