هاشمی شاهرودی روند درمان بیماری خود را تشریح کرد

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با توضیح فرایند درمانی اش به ویژه در خارج از کشور گفت: برخی پزشکان اصرار می کردند برای درمان به خارج از کشور بروم.

کد خبر : 57430
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 دی 1396 - 20:36

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر، سیدمحمود هاشمی شاهرودی در نشست صمیمانه با حضور خبرنگاران در دفترش با توضیح منشأ بیماری و فرایند درمانی اش به ویژه در خارج از کشور گفت: از یک سال پیش با مشکلی در روده مواجه شدم که پس از مدت ها مشخص شد توده ای در روده بزرگ قرار دارد که برخی پزشکان اصرار می کردند برای درمان آن به خارج از کشور بروم.

وی افزود: با این حال توصیه ایشان را قبول نمی کردم و می گفتم در کشور خودمان پزشکان بسیار خوبی داریم و بر همین اساس به مراکز درمانی در تهران و مشهد مقدس مراجعه کردم و چند بار عمل جراحی انجام دادم.

آیت الله شاهرودی اضافه کرد: در این چارچوب دو عمل جراحی در بیمارستان ساسان انجام دادم اما پس از مدتی پزشکان متوجه مشکلی در کلیه سمت چپ شدند و اینکه آیا رفع این مشکل نیاز به عمل جراحی دارد یا ندارد، محل اختلاف میان برخی متخصصان شد.

عضو فقیه شورای نگهبان گفت: با توجه به اینکه غده دیگری نیز بزرگ شده بود مجبور به عمل جراحی شدیم و جراحی سوم را در بیمارستان ساسان انجام دادیم اما این موضوع که ادامه روند درمانی در داخل کشور مشکل است میان پزشکان محل اختلاف شد به نحوی که برخی پروفسورهای ایرانی نیز که مایه افتخار ما هستند وقتی مدارک پزشکی ما را دیدند اصرار کردند که به خارج از کشور مراجعه کنیم.

وی افزود: به اصرار دوستان سفری به خارج از کشور داشتم که در آنجا پزشکان مدارک را به دقت بررسی کردند برخی اقدامات پزشکی در ایران را قبول داشتند اما معتقد بودند عمل جراحی سوم بیهوده انجام شده است.

 

آیت الله هاشمی شاهرودی ، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

 

آیت الله شاهرودی گفت: در روند درمانی خود در خارج از کشور پزشکان متوجه آبسه و عفونتی شدند که پیش از آن به طور مستمر سبب تب می شد و موفق شدند آن را درمان کنند.

وی افزود: برای مداوای اصل بیماری از پزشکان در خارج از کشور خواستم به سرعت پروتکل درمانی بنویسند تا به روند درمانی در ایران ادامه دهم و چون باید مدتی از معالجه ام می گذشت و اقدام پزشکی دیگری انجام می شد که آن زمان وقتش نبود و بالاخره به تهران بازگشتیم.

آیت الله شاهرودی با قدردانی از برخی پزشکان ایرانی مقیم آلمان به ویژه دکتر نجابت و پروفسور سمیعی اضافه کرد: دکتر سمیعی بیمارستانی در آلمان دارد که در کل اروپا منحصر به فرد است و به عنوان جراح مغز بخشی را نیز برای درمان امراض داخلی ایجاد کرده است، بنده روند درمانی خود را نزد پزشکان ایرانی در آنجا انجام دادم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با اشاره به تحرکات سخیف عده معدودی از عناصر سلطنت طلب و معاندان در مدت حضورش در آلمان از همکاری و هماهنگی خوب دولت و ملت آلمان قدردانی کرد و افزود: پس از پایان روند درمانی مربوط به عفونت مقطعی و برای رفع آثار داروهای آنتی بیوتیک نیازمند طی شدن دوره زمانی چند هفته ای بود که با نظر پزشکان برای ارزیابی در داخل به کشور بازگشتم.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش با قدردانی از ملت ایران بابت حضور بهنگام در صحنه های دفاع از اسلام، نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب از آنان بابت ناکام گذاشتن توطئه های اخیر دشمنان تشکر کرد.

آیت الله شاهرودی همچنین با اشاره به حادثه نفتکش ایرانی این واقعه دردناک را به خانواده ملوانان فقید این کشتی که در راه خدمت به اسلام به لقاءالله پیوستند تسلیت گفت و شکیبایی آنان را از درگاه خداوند خواستار شد.

وی ابراز امیدواری کرد: مسئولان ذی ربط بتوانند درباره این سانحه تحقیق کنند و پیکرهای مبارک این عزیزان را بیابند و به خانواده هایشان بازگردانند.

ترامپ آدم جنجال طلب و نامتوازنی است

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: رئیس جمهور امریکا انسان جنجال طلب و خاصی است و همه حتی متحدان اروپایی اش متوجه شده اند که او نامتعارف و ناموزون است و حرکاتش عقلانی نیست.

آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی در نشست صمیمانه با خبرنگاران پس از اتمام روند درمانی اش در آلمان در پاسخ به پرسشی درخصوص اقدام ضدایرانی اخیر ترامپ گفت: دیدید در قضایای متعدد اعم از رویدادهای داخل امریکا در قبال رقبایش مسائل مربوط به کره شمالی و اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت اسرائیل تحرکات ناموزونی انجام داد که حتی متحدانش آن را قبول ندارند و علیه او موضع می گیرند.

وی افزود: این شخص بیشتر در پی جنجال طلبی، خوداظهاری و تحصیل اموال برخی کشورهای عربی است که به شکل احمقانه تحت تأثیر رژیم صهیونیستی و امریکا اموال مسلمانان را برای خرید اسلحه و هزینه های مشابه به هدر می دهد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اقدام ضدایرانی اخیر ترامپ را بیشتر برای به یغما بردن بیشتر ثروت کشورهای عربی دانست.

آیت الله شاهرودی همچنین با مردود دانستن زیاده خواهی ترامپ درخصوص برنامه های دفاعی کشورمان، آن را حق طبیعی جمهوری اسلامی دانست.

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.