هاجسون نوار بردهای متوالی من‌سیتی را قطع کرد/ آرسنال قدر پیروزی را ندانست

شاگردان گواردیولا در لندن متوقف شدند تا روند بردهای متوالی من‌سیتی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قطع شود.

کد خبر : 53706
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1396 - 20:11

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین به نقل از خبرگزاری فارس، از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، من‌سیتی در سلهورث پارک لندن میهمان کریستال پالاس بود و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

یک ضربه پنالتی برای کریستال پالاس در دقیقه ۹۰ گرفته شد که ادرسون دروازه‌بان برزیلی سیتی این ضربه پنالتی را مهار کرد تا من‌سیتی متحمل شکست نشود.

شاگردان گواردیولا در صورت پیروزی می‌توانستند نوزدهمین برد متوالی خود در لیگ را بدست آورند و از این حیث با بایرن مونیخ برابر شوند اما این اتفاق نیفتاد تا کریستال پالاس تحت هدایت روی هاجسون نوار پیروزی‌های سیتیزن‌ها را قطع کند.

این اولین بازی در این فصل محسوب می‌شود که شاگردان پپ در باز کردن دروازه حریف ناکام می‌مانند و آن‌ها برای بار دوم در این فصل متوقف شده‌اند.

سیتی با این تساوی ۵۹ امتیازی شد و همچنان با اقتدار در صدر جزیره قرار دارند. کریستال پالاس هم با ۱۹ امتیاز در مکان هفدهم ایستاده است.

 

آرسنال قدر پیروزی را ندانست

 از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس آرسنال در خانه وست‌برومویچ میهمان بود و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این بازی الکسیس سانچس ابتدا در دقیقه ۸۳ برای آرسنال گل زد اما توپچی‌ها قدر این برتری را ندانستند و در دقیقه ۸۹ رودریگوئز بازی را از روی نقطه پنالتی به تساوی کشاند.

توپچی‌های لندن با این تساوی ۳۸ امتیازی شدند و با یک بازی بیشتر نسبت به تاتنهام به رده پنجم صعود کردند و وست‌بروویچ هم با کسب یک امتیاز این دیدار بالاتر از سوانسی در رده نوزدهم قرار دارد.

منچستر سیتی که امروز مقابل کریستال پالاس به تساوی بدون گل رسیده بود با ۵۹ امتیاز صدرنشین لیگ برتر انگلیس است.

 

 


 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.