نیکلاس کیج «دراکولا» می‌شود

«نیکلاس کیج» پس از نقش‌آفرینی در چند فیلم مستقل با بازی در نقش دراکولا به دنیای فیلم‌های پرهزینه استودیوهای معروف بازمی‌گردد.

کد خبر : 134736
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آذر 1400 - 11:17

پایگاه خبر ججین

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایرنا، نیکلاس کیج ستاره ۵۷ ساله هالیوودی در فیلم پرهزینه رنفیلد (Renfieldاز استودیو یونیورسال نقش دراکولا، خون‌آشام بدنام دنیای ادبیات و سینما، را بازی خواهد کرد.

در این فیلم که به کارگردانی کریس مک‌کی ساخته خواهد شد، نیکلاس هولت ۳۱ ساله نقش رنفیلد را بازی می‌کند؛ رنفیلد نام همدم و مرید دراکولاست که اولین بار در رمان ترسناک دراکولا (۱۸۹۷) نوشته برام استوکر ظاهر شد. در این رمان رنفیلد از بیماران یک بیمارستان روانی بود و توهمات پارانوید داشت.

پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر فیلم جدید کیج را به عنوان یک ماجراجویی مدرن با لحن کمدی توصیف کرده است.

از دیگر ستارگانی که تاکنون نقش دراکولا را بازی کرده‌اند می‌توان به بلا لوگوسی، گری اولدمن، فرانک لانگلا، کریستوفر لی، جرارد باتلر و لوک ایوانز اشاره کرد.

به گزارش ایرنا، چندی پیش خبر رسید نیکلاس کیج بازیگر معروف آمریکایی است که در فیلم‌های ماندگاری چون تَرک لاس وگاس (۱۹۹۵)، صخره (۱۹۹۶)، هواپیمای محکومین (۱۹۹۷)، تغییر چهره (۱۹۹۷)، شهر فرشته‌ها (۱۹۹۸)، اقتباس (۲۰۰۲) و ارباب جنگ (۲۰۰۵) هنر بازیگریش را به رخ مخاطب کشید در یک اثر اکشن-کمدی به نام وزن تحمل‌ناپذیر استعداد عظیم (The Unbearable Weight of Massive Talent)، نقش خودش را بازی می‌کند. این فیلم ۲۲ آوریل سال ۲۰۲۲ (۲ اردیبهشت ۱۴۰۱) اکران خواهد شد.

 


 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.