نیاز به محتواسازی در شبکه‌های اجتماعی در مورد نماز

مسئول ستاد اقامه نماز استان یزد با اشاره به اینکه در شبکه‌های اجتماعی شاهد تولیدمحتوا در همه زمینه‌ها هستیم، گفت: لازم است در مورد نماز نیز محتوا سازی انجام شود.

کد خبر : 33841
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1396 - 6:56

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر،حجت الاسلام علی حبیبیان در شورای اقامه نماز استان یزد با انتقاد از اینکه آنگونه که شایسته است در استان یزد به بحث نماز توجه نشده است، اظهار داشت: یزد به عنوان دارالعباده شناخته می شود و انتظار در زمینه ترویج فرایض دینی به ویژه نماز به عنوان ستون و پایه دین، بسیار بیشتر است.

وی عنوان کرد: امروز مدارس استان یزد به دلیل عدم تامین هزینه روحانیون، نمازهای جماعت تحت تاثیر قرار گرفته است و لازم است در این زمینه برنامه ریزی جدی صورت گیرد زیرا در هر حال حضور روحانی برای اقامه نماز در دانش آموزان اشتیاق بیشتری ایجاد می کند.

حبیبیان یکی دیگر از مواردی که لازم است در استان به آن پرداخته شود را محتواسازی در مورد نماز در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دانست و بیان کرد: امروز بیشتر جوانان و نوجوانان ما وقت خود را در این شبکه ها به بطالت می گذراند و بسیاری از این شبکه ها به قتلگاه فکر، اندیشه، دین و عقاید جوانان ما تبدیل شده است.

مسئول ستاد اقامه نماز استان یزد تصریح کرد: به طور قطع محتواسازی در مورد نماز در این شبکه ها بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار خواهد گرفت بنابراین لازم است در این زمینه اقدام شود.

وی تاکید کرد: این اقدام باید به صورت کلان و در سطح ملی انجام شود و اگر هر چه سریعتر نتوانیم در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی برای مخاطبان محتوای مناسب فراهم کنیم، ضربان جبران ناپذیری را متحمل خواهیم شد.

حبیبیان در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری اجلاس استانی نماز در استان یزد خبر داد و اظهار داشت: این مراسم قرار است ۲۶ مهرماه در شهرستان بافق برگزار شود.

وی عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، قرار است از هر ارگان سه نفر از افرادی که در زمینه اقامه نماز فعالیت های خوبی داشته اند، مورد تجلیل قرار گیرند.


 

telegram.me/jajinnews

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.