نوار ناکامی‌های تراکتور سرانجام پاره شد/ پیکانِ فرکی صدر جدول را به سپاهان نشان داد

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال با پیروزی تیم تراکتور مقابل فولاد خوزستان ادامه پیدا کرد.تیم فوتبال سپاهان اصفهان با پیروزی مقابل پیکان بازگشتی دوباره به صدر جدول رده‌بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور داشت.

کد خبر : 109530
تاریخ انتشار : جمعه 22 آذر 1398 - 17:56

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال با دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و فولاد خوزستان از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و در هوای برفی پیگیری شد که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم تراکتور به پایان رسید.

رضا اسدی در دقیقه ۷۱ تک گل این بازی را برای تیم تراکتور به ثمر رساند تا تیمش به سه امتیازی ارزشمند دست پیدا کند.

سیدوحید کاظمی قضاوت بازی تراکتور تبریز – فولاد خوزستان را بر عهده داشت. او در این بازی به وحید نامداری و محمد آبشک از تیم فولاد کارت زرد نشان داد.

با این نتیجه، تیم تراکتور پس از ناکامی در پنج بازی پی در پی توانست طعم پیروزی را بچشد و با ۲۱ امتیاز در جایگاه هشتم جدول جای گرفت. شاگردان جواد نکونام هم با ۲۳ امتیاز همچنان در جایگاه پنجم جدول باقی ماندند.

 

 پیکانِ فرکی صدر جدول را به سپاهان نشان داد

دیدار تیم‌های سپاهان و پیکان در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶:۴۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد که این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید.

لیگ برتر فوتبال| پیکانِ فرکی صدر جدول را به سپاهان نشان داد

جورج ولسیانی در دقیقه ۲۱ (از روی نقطه پنالتی) و امید نورافکن در دقیقه ۲+۴۵ گل‌های سپاهان در این بازی به ثمر رساندند.

قضاوت این دیدار برعهده سیدرضا مهدوی بود، که سیدمهران موسوی از تیم پیکان و رضا میرزایی از تیم سپاهان را با کارت زرد جریمه کرد.

سپاهان با پیروزی مقابل پیکان موقتاً با ۲۸ امتیاز به صدر جدول رفت. پیکان هم با شکست امروز با ۱۳ امتیاز همچنان در رده یازدهم ایستاد. تیم‌های قلعه‌نویی و فرکی پیش از این هم در اصفهان و در جام حذفی هم به مصاف هم رفته بودند که در آن دیدار سپاهان توانسته بود به پیروزی ۲ بر یک برسد.

 


 

 

 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.