نمایندگان از رهبر انقلاب برای انتصاب سرلشکر سلامی تشکر کردند

بیش از ۲۰۰ نماینده مجلس در بیانیه ای با تشکر از رهبر معظم انقلاب برای انتصاب سرلشکر «حسین سلامی» به عنوان فرمانده سپاه پاسداران تاکید کردند: انتصاب این فرد انقلابی در سالروز تاسیس سپاه نشان از جایگاه ویژه این ارگان به عنوان نهاد پاسدار حریم اسلام و جمهوری اسلامی دارد.

کد خبر : 97856
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 - 6:30

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، «احمد امیرآبادی» در حاشیه جلسه علنی امروز – سه شنبه – مجلس شورای اسلامی گفت: جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیانیه ای در حمایت از سرلشکر سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در تقدیر از زحمات سرلشکر جعفری تدوین کرده اند.
وی افزود: تاکنون بیش از ۲۰۰ نماینده این بیانیه را امضا کرده اند و امضاهای آن در حال افزایش است.
در این بیانیه آمده است: رهبر معظم انقلاب اسلامی طی حکمی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی را به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند، حسین سلامی فردی انقلابی، جهادی و با سوابق بسیار روشن و مورد اعتماد رهبر انقلاب است و انتصاب ایشان در آستانه دوم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی قدس‌ سره‌الشریف نشان از جایگاه ویژه سپاه پاسداران به عنوان نهاد پاسدار حریم اسلام و جمهوری اسلامی است.
در ادامه این بیانیه خاطر نشان شده است: این انتصاب پیامی روشن برای آمریکا و استکبار جهانی و همچنین برای جهان اسلام دارد که بیانگر ادامه راه نورانی امام (ره) در مبارزه بی‌امان با مستکبران و حمایت بی‌دریغ از مقاومت اسلامی است.
در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده است: به حول و قوه الهی این انتخاب ضریب اقتدار نهاد مقدس سپاه را افزایش داده و محبوبیت آن را در اذهان عمومی ارتقا خواهد بخشید و خدمت‌رسانی این نهاد به اسلام و مردم عزیز ایران اسلامی را دو چندان خواهد نمود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این بیانیه ضمن تشکر و قدردانی از رهبر معظم انقلاب برای این انتخاب شایسته، به سردار سرلشکر پاسدار سلامی تبریک و تهنیت گفتند و توفیق روزافزون برای وی از خداوند متعال مسالت کرده و پشتیبانی خود را از سپاه پاسداران و فرمانده شجاع و انقلابی آن اعلام کردند.
در بخش دیگری از این بیانیه نمایندگان مجلس از تلاش‌های پرثمر و صادقانه سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در دوره مسئولیت خویش که همراه با موفقیت‌های ارزنده و خدمت به مردم در سایه اطاعت از رهبری بود تشکر و قدردانی کردند.

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.