نقد و بررسی کتاب «جوالدوز شیطان» با حضور محمدرضا گودرزی

کتاب «جوالدوز شیطان» نوشته محمد اسعدی از ویژه‌برنامه‌های جشنواره تابستان، فصل مهربانی سه‌شنبه (۱۰مرداد) باحضور محمدرضا گودرزی نقد و بررسی می‌شود.

کد خبر : 23770
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1396 - 6:32

 به گزارش پایگاه خبری”ججین” مجموعه داستانی «جوالدوزشیطان»، نخستین اثر محمد اسعدی مشتمل بر ۱۶ داستان کوتاه است که در دهه‌های ۵۰ تا ۹۰ تهران و شهرستان‌های مشخص و نامشخص اتفاق می‌افتد.
پایگاه خبر ججین
نویسنده در این اثر با بکارگیری تکنیک‌های روایی و محتوای داستان‌ها به ناکامی و رنج حسرت گذشته و نوستالژی مورد علاقهَ خود می‌پردازد که گاهی با چاشنی تلخ و گزنده‌ای همراه می‌شود‌. داستان‌ها به نحوی بازگو‌کننده بخشی از یک برهه زمانی از فرهنگ ایرانی و خصوصا شهرستانی است و همچنین‌ توصیف بر گفت‌وگو و کنش غلبه دارد.

این اثر در تیرماه سال جاری توسط نشر خورشید‌آفرین در ۱۲۶ صفحه به چاپ رسیده است‌.

محمداسعدی متولد سال ۱۳۳۹  در شهر نیشابور و فارغ‌التحصیل کارشناسی‌ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه تهران است.  وی نگارش داستان کوتاه را از سال ۱۳۶۳ زیرنظر استاد ناصر ایرانی در کانون پرورش فکری شروع کرد و عضویت در انجمن ادیب نیشابوری و سخن نیشابور زیرنظر استاد بی ریای گیلانی «شیدا» و در کنار دکترمحسن ذاکرالحسینی، دکتر جوادمحقق نیشابوری، حیدریغما و نوشین گنجی در دهه شصت وهفتاد را در رزومه خود دارد.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند از ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه (۱۰ مرداد) به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.