نفرات برتر کنکور سراسری ۹۸ اعلام شدند

اسامی ۱۵ برگزیده کنکور سراسری سال ۹۸ دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی صبح امروز (۱۵مردادماه) توسط معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

کد خبر : 103178
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1398 - 6:41

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، اسامی ۱۵ برگزیده کنکور سراسری سال ۹۸ دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی صبح امروز (۱۵مردادماه) توسط معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

 «محمودرضا رحیمیان» امروز سه شنبه در نشست خبری با رسانه ها اسامی ۱۵ برگزیده کنکور سراسری ۹۸ را اعلام کرد.

بر این اساس در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی علیرضا سخایی راد از اهواز، محمدصادق مجیدیی یزدی از تهران، دانا افاضلی از تهران و آریا جلالی از لاهیجان به عنوان نفرات اول تا چهارم اعلام شدند.

همچنین بر اساس اعلام معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور، در گروه علوم ریاضی علی عباسی از شهرکرد، سید ارشان دلیلی از ساری، پارسا امینی از مشهد، فاطمه جعفری از تهران، مهران منتظر از تفت و محمدمهدی ابوترابی از تهران در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

در گروه آزمایشی علوم تجربی ایزدمهر احمدی نژاد تهران، محسن راستکار از تبریز، فرهنگ امیری از شیراز و رسا ظفری از تبریز، به عنوان چهار نفر برگزیده شناخته شدند.

همچنین محمدرضا ارشدی صوفیانی از تبریز، گلسا مصباحی از شیراز، ریحانه فرخی ملکی از رشت، سیاوش کیانپور از اهواز، امیرحسام زارع از بیرجند و سیدمهدی زارع زاده ابرقویی از ابرکوه به عنوان دیگر نفرات برتر آزمون سراسری امسال اعلام شدند.

در گروه آزمایشی علوم انسانی فاطمه شب خیر از لار، مریم اسماعیلی از تهران و امین ایمانپور از تبریز، سیده آمنه موسوی لقمان از بهار نفرات اول تا چهارم آزمون اعلام شدند و علی حاجیان از لار، فاطمه رستموندی آغمیونی از تهران، محمدعرفان هوشیاری از تهران، آتنا طاهری از تهران، محمدحسین سه دهی از تهران و ملیکا دادخواه تیرانی از اصفهان نفرات ششم تا دهم در این گروه آزمایشی شدند.

در گروه آزمایشی هنر ساراسادات کریمی از تهران، صبا محمدی مفرح از تهران و پریا سینائیان از تهران و مرجان حاتمی ورزنه از تهران و در گروه آزمایشی زبان های خارجی صالح شاملو احمدی از تهران، امیرشایان چادگانی پور از اصفهان، شهریار رجایی فیروزآبادی از شهریار ، پریناز باستانی از تهران  به عنوان نفرات اول تا چهارم اعلام شدند.

همچنین در گروه آزمایشی هنر پارسا رحمان مشهدی از تهران به عنوان نفر پنجم و در گروه زبان های خارجی نیز کسری محمدی از تهران به عنوان نفر پنجم اعلام شد.

کنکور سراسری سال ۹۸ روزهای ۱۳ و ۱۴ تیرماه امسال با رقابت یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۱۵ داوطلب در سراسر کشور برگزار شد./

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.