نفت برابر فولاد شکست خورد/پیکان و پارس‌جنوبی به تساوی رضایت دادند/ شکست سنگین تیم پدیده از شاگردان کرانچار

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال عصر امروز جمعه با پیروزی تیم فولاد خوزستان برابر نفت تهران و تساوی پیکان و پارس جنوبی پیگیری شد.

کد خبر : 53148
تاریخ انتشار : جمعه 8 دی 1396 - 13:47

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر، تیم‌های پیکان و پارس جنوبی جم، راس ساعت ۱۵ امروز جمعه در ادامه دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک – یک به پایان رسید. علی دشتی در دقیقه ۲۷ برای تیم پارس جنوبی گل زد و «کنت ایکه چوکو» هم در دقیقه ۶۷ گل تساوی پیکان را به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این هفته نیز تیم‌های نفت تهران و فولاد خوزستان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه  ۲ بر یک به سود فولاد به پایان رسید. حسن بیت سعید در دقایق ۹ و ۸۶  برای تیم فولاد گلزنی کرد و سید امین منوچهری نیز در دقیقه ۸۷ برای تیم نفت گل زد.

در دیگر دیدارهای امروز تیم‌ گسترش فولاد با نتیجه یک بر صفر در تبریز مغلوب ذوب‌آهن شد و تیم‌ سیاه‌جامگان هم در مشهد با ۲ گل توانست سپیدرود رشت را شکست دهد.

تیم پرسپولیس هم عصر امروز تراکتورسازی تبریز را در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد.

همچنین تیم فوتبال استقلال روز گذشته، توانست در نخستین دیدار هفته هفدهم با سه گل، همنام خوزستانی خود را در اهواز شکست دهد و با سه امتیاز شیرین به تهران بازگردد.

 

شکست سنگین تیم پدیده از شاگردان کرانچار

تیم‌های سپاهان و پدیده مشهد در ادامه پیکارهای هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال راس ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در برابر هم صف آرایی کردند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۴ بر صفر به سود شاگردان کرانچار به پایان رسید.

گل‌های تیم سپاهان را سیاوش یزدانی (۴۵) ، مهدی شریفی (۵۱)، جلال علی محمدی (۵۳) و ساسان انصاری (۵۹) به ثمر رساندند.
دیدار تیم های سپاهان و استقلال خوزستان

 

 


 

 

 

 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.