نزول تدریجی بازار انگلیس / افزایش سود میتسوبیشی

فروش خودرو در بازار انگلیس باز هم کاهش یافت. به گزارش پایگاه تخصصی اتواکسپرس، آمار فروش خودرو در ژانویه سال ۲۰۱۸ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳/ ۶ درصد کاهش یافته است.

کد خبر : 61173
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1396 - 9:33

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین“،   آمار فروش خودرو به سازمان‌ها و صنایع نشان‌دهنده کاهش ۳۰ درصدی است. این آمار که توسط انجمن تولیدکنندگان و فروشندگان خودرو در انگلستان منتشر شده است، نشانگر ادامه روند کاهش فروش است که از سال ۲۰۱۷ آغاز شده بود.رشد ۶/ ۶ درصدی فروش خودروهای شاسی‌بلند در ماه ژانویه نیز نتوانست تغییر قابل‌ملاحظه‌ای در شرایط ایجاد کند.

 

در سال گذشته میلادی فروش خودرو در بازار انگلستان بیش از ۵ درصد کاهش یافت. بازار انگلستان نیز همچون سایر کشورهای اروپایی شاهد رونق دوباره خودروهای بنزین سوز است؛ به‌طوری‌که فروش این خودروها در ماه ژانویه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵/ ۸ درصد بیشتر شده است. فروش خودروهای هیبریدی نیز در این مدت ۹/ ۲۳ درصد رشد  داشته است.

 

 

 

شرکت خودروسازی میتسوبیشی ژاپن پیش‌بینی سود عملیاتی خود را دو برابر کرد.

 

 

به گزارش خبرگزاری رویترز رشد فروش در بازارهای آسیایی و همچنین تضعیف ین، واحد پولی ژاپن مهم‌ترین دلایل این تصمیم عنوان شدند. به این ترتیب سود عملیاتی میتسوبیشی در سال ۲۰۱۸ به ۹۵ میلیارد ین معادل  ۸۶۵ میلیون دلار خواهد رسید. شرکت میتسوبیشی در ماه‌های اکتبر تا دسامبر سال گذشته سود عملیاتی ۲۰میلیارد ینی را تجربه کرد؛ در‌حالی‌که سود پیش‌بینی شده تنها ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ین بود.

 

 

 

افزایش سود میتسوبیشی

 

 

 

 

چشم‌انداز خوش‌بینانه میتسوبیشی نشان‌‌دهنده کاهش تبعات رسوایی‌ سال ۲۰۱۶ در زمینه میزان مصرف سوخت خودروهای دیزلی است. فروش داخلی میتسوبیشی پس از این رسوایی کاهشی چشمگیر داشت. از آن زمان تا کنون کاهش هزینه‌ها و شراکت با نیسان نیز در بهبود وضعیت میتسوبیشی موثر بوده است. این خودروساز قصد دارد طی یک برنامه سه‌ساله ضمن کاهش ۱۰۰ میلیارد ینی هزینه‌هایش، فروش جهانی خود را ۳۰درصد افزایش دهد.

 

 

 

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.