نرخ دلار آمریکا در بازار آزاد کاهش یافت

نرخ دلار آمریکا در بازار آزاد که روز گذشته به ۵۱ هزار ریال رسیده بود، امروز (سه شنبه) کاهش یافت و در میانه روز به ۴۹ هزار و ۶۰۰ ریال رسید.

کد خبر : 69584
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 فروردین 1397 - 15:27

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، در شرایط اینچنینی که بازار با افزایش یکباره نرخ ارزهای عمده روبروست، اغلب صرافی ها از فروش ارز امتناع می کنند که این اتفاق امروز نیز در بازار افتاد و بسیاری از صرافان نرخ ارزهای دلار و یورو را از تابلوی صرافی های خود پاک کردند.
صرافی های بانکی امروز هر دلار آمریکا را با ۱۰۰ ریال کاهش نسبت به دیروز، ۴۸ هزار و ۷۹۰ ریال به خریداران عرضه می کنند.
با وجود کاهش قیمت دلار، یورو امروز ۹۴۰ ریال افزایش قیمت داشت و ۶۲ هزار و ۶۵۰ ریال فروخته شد؛ نرخ این ارز در صرافی های بانکی ۶۰ هزار و ۷۶۰ ریال است.
پوندانگلیس و درهم امارات نسبت به دیروز تغییر قیمتی نداشته اند و به ترتیب ۶۹ هزار و ۴۰۰ ریال و ۱۳ هزار و ۸۰۰ ریال عرضه می شوند.

** افزایش قیمت سکه تمام
با وجود تعدیل قیمت دلار در بازار آزاد و افت نرخ اونس طلا در بازارهای جهانی، قیمت سکه تمام طرح جدید در بازار آزاد رشد کرد و با افزاش ۵۰ هزار ریالی ۱۷ میلیون و ۱۹۰ هزار ریال عرضه شد؛ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش یکصد هزار ریالی به ۱۶ میلیون و ۴۳۰ هزار ریال رسید.
سایر مسکوکات طلا امروز تغییر قیمتی نداشتند؛ نیم سکه هشت میلیون و ۲۳۰ هزار ریال، ربع سکه ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار ریال و سکه گرمی سه میلیون و ۴۱۰ هزار ریال عرضه شدند.
در بازار جهانی هر اونس طلا ۴ دلار و ۳۴ سنت کاهش داشت و به یک هزار و ۳۴۹ دلار و ۲۴ سنت رسید و در بازار ایران نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۷۳۸۰ ریال کاهش یک میلیون و ۶۱۳ هزار و ۲۹۰ ریال فروخته شد.

 



 

 

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.