ناکامی تروریست‌ها در « تله انفجاری و تیراندازی» به تکاوران پلیس/ درگیری عوامل انتظامی تفتان با اشرار ‌

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از اقدام تروریستی «تله انفجاری و تیراندازی » گروهک معاند در مسیر خودروی گشت تکاوری محور زاهدان به خاش و ناکامی تروریست ها خبر داد.

کد خبر : 1040062
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آذر 1402 - 17:34

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: عوامل یگان تکاوری این فرماندهی در حال برقراری تامین امنیت در محور زاهدان به خاش بودند که سوی معاندین مورد حمله ناجوانمردانه قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تله انفجاری در کنار جاده کار گذاشته شده بود هنگام رسیدن گشت تکاوران توسط این جنایتکاران منفجر و از چند جهت نیز به سمت ماموران تیراندازی نمودند.

وی در ادامه بیان داشت: تکاوران پلیس با اتخاذ موضع تاکتیکی، اقدام به اجرای آتش پرحجم و حمله به مواضع آنان نمودند که تاب مقاومت نداشته و از محل متواری شدند و تکاوران پلیس هیچگونه مجروحیت و یا تلفات جانی نداشتند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان همچنین در پایان افزود: تروریست‌های بزدل تحت تعقیب گرفته اند و تلاش برای مجازات عاملان این اقدام ناجوانمردانه ادامه دارد.

درگیری عوامل انتظامی تفتان با اشرار ‌

‌ظهر امروز عوامل انتظامی تفتان حین تامین امنیت و گشت‌زنی در محور مواصلاتی تفتان متوجه تیراندازی افراد شرور به سمت گشت انتظامی می‌شوند که بلافاصله اقدام به اتخاذ موضع و گشودن آتش به سمت اشرار و مخلان امنیت می کنند.

بر اثر برتری آتش و تاکتیک ماموران اشرار از محل متواری و در بررسی موضع آنها آثار خون مشاهده شد و پلیس همچنان در حال تعقیب و درصدد شناسایی مخلان امنیت بوده و آنان را به سزای اعمال شان خواهد رساند.

 


برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.