میزان خسارت‌های وارده به مدرسه اسلام‌آبادِ ارومیه بسیار بالاست/دستور رییس‌جمهور برای تسریع در روند بازسازی

وزیرآموزش و پرورش با اشاره به اینکه میزان خسارت‌های وارده به مدرسه اسلام‌آبادِ ارومیه بالاست، از دستور رییس‌جمهور برای تسریع در روند بازسازی این مدرسه خبر داد.

کد خبر : 40623
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 - 9:26

 

میزان خسارت‌های وارده به مدرسه اسلام‌آبادِ ارومیه بسیار بالاست/دستور رییس‌جمهور برای تسریع در روند بازسازی

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”   ، سیدمحمد بطحایی  در پاسخ به این سوال که بازسازی دو مدرسه‌ای که در حادثه حمله هفته گذشته در ارومیه آسیب دیدند، تا کی به طول می‌انجامد؟ گفت: میزان خسارت وارده به مدرسه دومی که در ارومیه مورد حمله قرار قرار گرفت، کمتر بوده و ان‌شا‌الله به لطف خداوند تا امروز (شنبه) آماده خواهد شد و دانش‌آموزان سرکلاس خواهند رفت.

وی در خصوص خسارت‌های مدرسه اول که مورد هجوم قرار گرفته شده، اظهار داشت: در مدرسه اول خسارت‌ها بسیار بالا بوده است. البته آقای رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت به من تاکید کردند و دستور دادند تا سرعت بازسازی را افزایش دهیم.

بطحایی خاطرنشان کرد: ان‌شاءلله این بازسازی با سرعت بیشتری دنبال خواهد شد، اما اگر ببینیم بازسازی این مدرسه طولانی می‌شود، برای آموزش دانش‌آموزان که چیزی حدود هزار و ۵۰۰ نفر هستند، به صورت موقت مکانی را مدنظر قرار خواهیم داد.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که گفته بودید، دستور پرداخت بخشی از بدهی معلمان حق‌التدریسی داده شده‌است. آیا این پرداخت‌ها آغاز شده‌است؟ تصریح کرد: به زودی بخشی از بدهی معلمان حق‌التدریسی را پرداخت خواهیم کرد. این دستور به خزانه رفته و با گشایش در خزانه، آن بدهی‌ها پرداخت می‌شود.

 


 

telegram.me/jajinnews

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.