موج ترویج فرهنگ نماز در جامعه ایجاد شود

معاون فرماندار اسدآباد گفت: موج ترویج فرهنگ نماز باید در جامعه ایجاد شود.

کد خبر : 56866
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1396 - 8:23

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر ،یزدان آزرمی صبح شنبه در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان اسدآباد که در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: ترویج فرهنگ نماز و برپایی نماز جماعت در تمامی ادارات و نهادها باید به صورت جدی پیگیری شود.

وی افزود: جوانان امروزی آینده سازان کشور و جامعه اسلامی به شمار می روند و یکی از مسائل مهم در جامعه امروزی تبیین مسئله نماز در بین نوجوانان و جوانان است.

آزرمی گفت: جامعه اسلامی و مردم ایران باید به سمت و سویی حرکت کنند که اخلاق و رفتار و کردارشان با روح نماز مطابقت داشته باشد.

معاون فرماندار اسدآباد افزود: باید در جامعه موج ترویج فرهنگ نماز ایجاد شود و فرهنگ نماز در ادارات، دانشگاه ها، مدارس آموزش و پرورش و حتی در فضای مجازی تبلیغ شود.

وی با تاکید براینکه نماز در دین اسلام جایگاه والایی دارد به گونه ای که پذیرش و عدم پذیرش اعمال دیگر، مشروط به پذیرش نماز است، گفت:  اگر نماز در بین نسل جوان نهادینه شود، هیچ تهدیدی نمی تواند بر روی جوانان غالب شود.

آزرمی با بیان اینکه باید با برنامه ریزی های لازم زمینه را برای گرایش و علاقمندی افراد به نماز فراهم کرد، گفت: نماز ستون دین بوده و درصورت تبیین تاثیرات مثبت این فریضه در جامعه، افراد با اشتیاق کامل در اجرای این فریضه گام برخواهند داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.