مهلت ثبت نام کنکور ۹۷ تمدید شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون سراسری ۹۷ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه، ۱۱ بهمن ماه خبر داد.

کد خبر : 59422
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 بهمن 1396 - 10:11

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ، حسین توکلی گفت  : مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری ۹۷ تا ساعت ۲۴ امروز، هشتم بهمن ماه بود که به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای داوطلبانی که تاکنون در این آزمون ثبت نام نکردند، تا به مدت سه روز تمدید شد.
وی با بیان اینکه تاکنون ۷۰۷ هزار و ۹۰۹ داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده اند، به داوطلبان توصیه کرد با توجه به مهلت زمانی تمدید شده برای ثبت نام به سامانه سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.orgمراجعه کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش افزود: داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام و ارسال عکس و پس از دریافت شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام خود، می توانند در قسمت مشاهده و چاپ اطلاعات ثبت نامی، اطلاعات خود را مشاهده و از آن پرینت تهیه کنند.
آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ برای دوره های روزانه، شبانه، پردیس های خودگردان، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و کد رشته های دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای پنجشنبه و جمعه، هفتم و هشتم تیرماه ۹۷ در حوزه های امتحانی سراسر کشور برگزار خواهد شد.
نتیجه اولیه آزمون سراسری سال آینده به صورت کارنامه تنظیم می شود و در دهه دوم مرداد ماه ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

 

 

 

 



 

 

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.