من همسرم را نکشتم!

محاکمه مرد میانسالی که به اتهام قتل همسر دومش در زندان به سر می‌برد، به‌خاطر غیبت چند نفر از اولیای دم به زمان دیگری موکول شد.

کد خبر : 58306
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1396 - 9:55

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” ، رسیدگی به این پرونده از هفدهم دی سال ۹۵ و با گزارش مرگ مشکوک زنی در محدوده شهرری شروع شد. بررسی‌های مقدماتی نشان داد این زن همسر دوم مرد میانسالی به نام «فریدون» است که بازنشسته راه‌آهن بود و با او زندگی می‌کرد.

بنابراین «فریدون» به‌عنوان تنها مظنون دستگیر شد. اما در همه بازجویی‌ها اتهام قتل را رد کرد و به کارآگاهان گفت: مدتی قبل با زیور-مقتول- به مسافرت رفته بودیم که در راه برگشت تصادف کردیم و پای همسرم شکست. راننده ۹ میلیون تومان دیه داد، اما همسرم معتاد بود و با دروغگویی علاوه بر آن پول، پول‌های من را هم دزدید. روز حادثه نیز او را به حمام بردم که پاهایش را در وان بشوید اما پایش سوخت و عفونت کرد.

بعد از چند ساعت نیز فهمیدم مرده. زیوراز ازدواج سابقش سه دختر داشت و از من هم یک پسر. باور کنید من او را نکشتم.»با ارسال پرونده به دادگاه کیفری تهران، متهم صبح دیروز به شعبه هشتم انتقال یافت اما از آنجا که تعدادی از اولیای دم در دادگاه حضور نداشتند به دستور قاضی اصغر‌زاده رسیدگی پرونده به زمان دیگری موکول شد.

 

 

 



 

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.