ممنوعیت ورود بانوان به استادیوم‌ها باید رعایت شود

رحمانی‌فضلی گفت: درخصوص بحث حجاب و یا ورود بانوان به ورزشگاه ها هیچ برخورد قهری صورت نگرفته است؛ اما زمانی که یک موضوع ممنوع است، ممنوعیت آن باید رعایت شود.

کد خبر : 66691
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اسفند 1396 - 10:10

 

به گزارش پایگاه خبری  “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز در در حاشیه همایش سراسری استانداران، فرمانداران و مدیران کل سیاسی و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این همایش به دنبال جمع بندی فعالیت وزارت کشور بودیم، گفت: معاونین مختلف وزارت کشور الزامات، مقتضیات و شرایط حوزه های کاری خود را مطرح کردند.

وی افزود: در حوزه اجتماعی اهمیت توجه به آسیب های اجتماعی، اهمیت توجه به اقتصاد مقاومتی و در حوزه عمرانی و شهرداری ها نیز مسائلی بود که بررسی شد.

وزیر کشور تصریح کرد: در این همایش برنامه هایی برای آشنایی با قوانین و مقررات در حوزه های مختلف برای شرکت کنندگان برگزار شد.

رحمانی فضلی در پاسخ به سوالی در خصوص سفر وی به قم و مطرح شدن بحث حضور بانوان در ورزشگاه ها در دیدار با مراجع، تصریح کرد: در دیدار با مراجع عظام تقلید هیچ گونه صحبتی در این خصوص نشد و بیشتر شرایط امنیتی و اجتماعی کشور تشریح شد.

وزیر کشور ادامه داد: در این دیدارها در خصوص حوادث دی ماه کشور و حوادث اخیر در تهران سوالاتی وجود داشت که به آن پاسخ داده شد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که مراجع بر آن تاکید داشتند بحث حجاب بود،گفت: در خصوص بحث حجاب و یا ورود بانوان به ورزشگاه ها هیچ برخورد قهری صورت نگرفته است؛ اما زمانی که یک موضوع ممنوع است، ممنوعیت آن باید رعایت شود.

وی خاطرنشان کرد: جاهایی که وزارت ورزش و جوانان هماهنگی هایی صورت داده، توفیقاتی وجود داشته است، اما در حوزه فوتبال هنوز این ممنوعیت جاری است و کسانی که به ورزشگاه مراجعه کرده بودند دستگیر نشدند بلکه در جای مناسبی نگه داری شدند.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.