ملی‌پوش فوتبال بانوان درگذشت

ملیکا محمدی بازیکن تیم ملی زنان و باشگاه خاتون بم، بر اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.

کد خبر : 1128997
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 دی 1402 - 9:19

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، فوتبال ایران در صبح یکشنبه با شوک عجیب و خبری ناراحت کننده روبه‌رو شد. طی یک حادثه رانندگی، متأسفانه ملیکا محمدی جان خود را از دست داد و دو نفر از هم تیمی‌هایش به نام‌های بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی مجروح و راهی بیمارستان شدند.

این اتفاق بامداد امروز رخ داد که بر اثر واژگونی یک خودرو تیبا، سه سرنشین آن که از بازیکنان تیم ملی زنان و باشگاه خاتون بم بودند، دچار آسیب دیدگی شدید شده و روانه بیمارستان شدند.

این سه بازیکن تیم ملی سوار بر خودروی کرایه عازم بم بوده‌اند که در ورودی شهر بم، دوراهی باغچمک، به دلیل عدم توجه به جلو، خستگی و خواب آلودگی راننده و همچنین تخطی از سرعت قابل اطمینان، این خودرو تیبا واژگون شده است.

1970527
ملیکا محمدی که تنها ۲۳ سال سن داشت، پیش از این پیراهن سپاهان را پوشیده بود و امیدوار بود امسال به همراه خاتون بم، به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ زنان دست پیدا کند ولی آرزوهای او برای همیشه در سینه‌اش باقی ماندند.
1970528
بهناز طاهرخانی ۲۸ ساله نیز دیگر بازیکن ملی پوشی است که سابقه طولانی در پوشیدن لباس تیم‌های ملی از رده‌های پایه تا بزرگسالان را دارد. او نیز از جمله نفراتی است که در رساندن تیم زنان به مرحله دوم انتخابی المپیک نقش مهمی برعهده داشت.
1970529
زهرا خواجوی همین چند هفته قبل و در دور دوم انتخابی المپیک زنان، عملکرد خوبی برابر رقبا داشت و در دروازه خاتون بم نیز خوش درخشید ولی حالا پس از آسیب دیدگی شدید از ناحیه لگن، باید مدت زیادی را از میادین به دور باشد.

متأسفانه در این سانحه، ملیکا محمدی بازیکن تیم ملی زنان و باشگاه خاتون بم، جان خود را از دست می‌دهد و دو هم تیمی دیگر وی نیز که در خودرو حضور داشته‌اند، دچار مصدومیت می‌شوند.

زهرا خواجوی سنگربان تیم ملی فوتبال زنان نیز در این سانحه دچار شکستی لگن شده و بهناز طاهرخانی نیز دیگر مصدوم این سانحه است که تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارد.

تیم خاتون بم چند روز پیش و با حضور سه بازیکن فوق، موفق شده بود در دیداری حساس از هفته ششم لیگ زنان، با سه گل از سد سپاهان عبور کند.

 

 


برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.