ملاک انتخاب فرمانداران مشی‌ ا‌عتدال و قدرت اجرایی است

وزیر کشور، استانداران و فرمانداران را هسته اصلی و تجلی اولیه اراده دولت در حوزه حاکمیتی دانست و گفت: نیت ما در انتخاب فرمانداران این بوده که همه با مشی اعتدال و دارای قدرت اجرایی باشند.

کد خبر : 66306
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1396 - 6:20

 

به گزارش پایگاه خبری  “ججین” ، عبدالرضا رحمانی فضلی روز سه‌شنبه در همایش استانداران، مدیران کل سیاسی و فرمانداران سراسر کشور افزود: همه استانداران و فرمانداران باید مجری سیاست و دستور رییس جمهوری و دولت با ویژگی های منطقه ای باشند.
رییس شورای امنیت کشور خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های کثرت کار در مناطق مختلف کشور، فرمانداران هستند و رییس جمهوری این تجمیع آرای و قدرت دولت را به عنوان فرد اول اجرایی کشور، به فرمانداران داده است و فرمانداران باید خود را در قامت رییس جمهوری در مناطق خود ببینند و برنامه، خواست و اراده رییس جمهوری در آنها باشد و خواستار اجرای خواست رییس جمهوری در عمل باشند.
وی خاطرنشان کرد: شورای معاونین تصمیم گرفتند که این جلسه در ایام پایانی سال باشد و در این سه روز تمامی مسایل را با شما در میان می گذاریم.
رحمانی فضلی با بیان اینکه وضعیت کشور ما در وضعیت با ثبات در شرایط اقتصادی جهانی نیست، اظهار داشت: با توجه به وابستگی ما به نفت و تاثیر موضوع نفت در شرایط اقتصادی می تواند در سیاست و اقتصاد تاثیر گذار باشد.
وی افزود: ما وقتی در منطقه با داعش درگیر می شویم و کشورهای منطقه ای و کشورهای بزرگ خارج ار منطقه شکست می خورند، اقدام به انجام کارهایی بر ضد ملت ایران انجام می دهند که در شرایط منطقه ای و ما تاثیر گذار است پس ما با عدم ثبات در شرایط بین المللی مواجه هستیم در حالیکه در داخل کشور ثبات داریم.
به گزارش ایرنا، همایش استانداران، مدیران کل سیاسی و فرمانداران سراسر کشور به مدت سه روز در وزارت کشور برگزار می شود.

 

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.