معمای مرگ پیرزن و پرستاری که ناپدید شد

جسد زن سالخورده در حالی بعد از چند روز در خانه بهم ریخته‌اش پیدا شد که پرستار خانگی او نیز به طرز مرموزی ناپدید شده است.

کد خبر : 1307001
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اسفند 1402 - 10:41

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز قبل زن جوانی با پلیس تماس گرفت و گفت: عمه‌ام، زن سالخورده‌ای است که به تنهایی زندگی می‌کند، به همین دلیل برای او پرستاری گرفته بودیم تا کارهایش را انجام دهد، اما مدتی است که هر چه با او و پرستارش تماس می‌گیرم، هیچ کدام پاسخ نمی‌دهند. حالا نگران او شده و به مقابل خانه‌اش آمده ام، اما هر چه زنگ خانه‌اش را می‌زنم؛ در را باز نمی‌کند.

به‌دنبال این تماس و پس از هماهنگی‌های قضایی با بازپرس جنایی، مأموران وارد خانه زن تنها شدند. به محض ورود به خانه، آنها متوجه بهم ریختگی خانه شدند و داخل اتاق خواب جسد زن تنها را پیدا کردند. در ادامه بررسی‌ها مشخص شد طلا‌های پیرزن نیز به سرقت رفته است. این در حالی بود که از پرستار پیرزن نیز خبری نبود.

باتوجه به سرقت طلاها، بهم ریختگی خانه و نبود پرستار، احتمال قتل پیرزن به دست پرستارش مطرح شد. جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

 


برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.