مشکلات در استقلال کم نیست و نکونام تنهاست

بازیکن پیشین استقلال گفت: مشکلات در باشگاه استقلال کم نیست. هیچکس به این باشگاه کمک مالی نمی‌کند. جواد نکونام دست‌تنهاست و وضعیت باشگاه رو به راه نیست.

کد خبر : 914182
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1402 - 9:15

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایسنا، علیرضا اکبرپور، بازیکن سابق استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این تیم اظهار کرد: با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ برتر تیم‌ها فعلا مشغول فقط تمرین کردن هستند و استقلال هم به‌دنبال برگزاری بازی دوستانه است تا از آمادگی بدنی دور نماند. دور ماندن از شرایط مسابقه رسمی برای یک تیم ضرر دارد. نباید استقلال را این همه از شرایط مسابقه دور نگه داشت.

وضعیت استقلال رو به راه نیست

او در خصوص مشکلات استقلال افزود: مشکلات در باشگاه استقلال کم نیست. هیچکس به این باشگاه کمک مالی نمی‌کند. جواد نکونام دست تنهاست. وضعیت باشگاه رو به راه نیست. بازیکنان اعتصاب کرده‌اند آن هم در شرایطی که این تیم باید پس از تعطیلات مسابقه داربی را برگزار کند.

پیامدهای اعتصاب بازیکنان استقلال

اکبرپور ادامه داد: نکونام مربی خوبی است و تیمش به آرامش نیاز دارد. اگر لیگ از راه برسد و مسابقات شروع شود، آن وقت دیگر نمی‌توانید با اعتصاب بازیکنان کنار بیایید. بازیکنی که تمرین نکند نمی‌تواند در لیگ مسابقه بدهد و از نظر ذهنی آماده مسابقه نیست. امیدوارم اتفاقات خوبی برای استقلال بیفتد و مشکلات استقلال حل شود تا بتواند نتایج خوبش را همچنان کسب کند. نکونام توانسته با استقلال در ۴ بازی ۳ برد کسب کند که قطعا باعث رضایت هواداران بوده است.

«آیا این تعطیلات به سود استقلال بود؟» بازیکن سابق استقلال در این باره بیان کرد: باید قبول کنیم استقلال در ابتدای فصل با توجه به دیر بسته شدن شرایط تمرینی خوبی نداشت و این تعطیلات بهترین فرصت بود تا به بهترین شرایط تمرینی و بدنی برسد که امیدواریم این اتفاق افتاده باشد.

استقلال به دنبال جبران

او درباره پیش‌بینی نتیجه داربی ۱۰۲ تهران خاطرنشان کرد: این بازی حساس است زیرا هر دو تیم در بالای جدول قرار دارند و به دنبال کسب ۳ امتیاز هستند. این بازی کاری به جایگاه دو تیم ندارد و هر تیمی از لحاظ روحی و روانی در شرایط بهتری باشد پیروز میدان است. استقلال فصل گذشته در داربی برگشت و همچنین فینال حذفی نتوانست برنده باشد و امسال باید آن دو شکست را جبران کرده و هواداران را راضی کند.

بازیکن سابق استقلال درباره اینکه کدام تیمها را مدخی قهرمانی در این فصل می داند توضیح داد: سپاهان، پرسپولیس و استقلال با توجه به اینکه سه تیم برتر جدول هستند نسبت به سایر تیم‌ها شرایط بهتر و شانس بالایی برای قهرمانی دارند. اینکه بگویم احتمال قهرمانی کدام تیم بیشتر از سایر تیم‌هاست، امکانپذیر نیست و در پایان نیم‌فصل اول بهتر می‌توان شرایط تیم‌ها را از لحاظ قهرمانی مشخص کرد.

امیدوارم با سایر تیم‌های متخلف هم برخورد شود

اکبرپور در خصوص کسر ۴ امتیاز از سپاهان در لیگ برتر اظهار کرد: کمیته انضباطی تصمیم گرفته‌ تا از این تیم بابت تخلفاتش در نحوه بستن قرارداد بازیکنان در ابتدای فصل امتیاز کسر کند که امیدوارم اگر تیم‌های دیگری هم تخلف کرده‌اند با آنها هم برخورد شود.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.