مشاجره نماینده سراوان با خبرنگاران در راهروی مجلس

راهروی مجلس امروز شاهد مشاجره لفظی جمعی از خبرنگاران با محمد باسط درازهی نماینده سراوان بود چراکه نمایندگان رسانه ها در پارلمان خواهان مصاحبه با این نماینده استان زاهدان بودند اما وی تاکید داشت که همه موارد در سایتم وجود دارد.

کد خبر : 92001
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 دی 1397 - 11:24

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، خبرنگاران در حاشیه جلسه علنی امروز – یکشنبه – مجلس و در راهروی پارلمان، به سمت محمدباسط درازهی نماینده مردم سراوان رفتند و قصد داشتند پیرامون حواشی ایجاد شده در گمرک و فیلم منتشر شده با وی گفت وگو کنند که این نماینده با خبرنگاران به جای مصاحبه مشاجره کرد.
جمعی از خبرنگاران از درازهی خواستند که توضیحاتی در مورد حواشی ایجاد شده بیان کند که وی خطاب به خبرنگاران گفت: دنبالم نیایید، سرما می‌خورید، گلویم درد می‌کند. سؤال نپرسید، همه چیز در سایتم هست.
یکی از خبرنگاران نیز به وی گفت: آن همه که چیز نیست؟ اما درازهی خطاب به این خبرنگار بیان کرد که به تو ربطی ندارد، صحبت نکن.
یکی دیگر از خبرنگاران خطاب به وی تاکید کرد: درباره مقاله شما ابهامی ایجاد شده است که درازهی پاسخ داد: رشته‌ من ادبیات است ولی این مقاله در حوزه رباتیک بود، برای آن هم امتیازی نگرفتم. من هم فردا می‌توانم، اسم شما را در یک مقاله ثبت کنم.
این خبرنگار خطاب به درازهی افزود: گفته می‌شد شما با یکی از واردکنندگان خودرو به گمرک رفته‌اید که درازهی پاسخ داد: در مرز ما (سیستان و بلوچستان)، فقط دام وارد می‌شود، چیز دیگری وارد نمی‌شود.
یکی دیگر از خبرنگاران به درازهی گفت: پس آقای حاجب آنجا چه کار می‌کرد؟که وی تنها به این جمله بسنده کرد که از خودش بپرس.

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.