مسافران کیش‌ با تاکسی به کاشان رفتند

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان گفت: پرواز ۷۴۵۸ هواپیمایی کیش ایر به علت شکستن شیشه جلوی هواپیما درخواست فرود در فرودگاه اصفهان کرد

کد خبر : 64283
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1396 - 8:21

 

 

به گزارش پایگاه خبری  “ججین“، مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان گفت: پرواز ۷۴۵۸ هواپیمایی کیش ایر به علت شکستن شیشه جلوی هواپیما درخواست فرود در فرودگاه اصفهان کرد که به‌منظور حفظ ایمنی پرواز با تأیید درخواست، در شرایط عادی در اصفهان فرود آمد. رضا معماربا بیان این خبر افزود: این پرواز روز پنجشنبه از کیش به سمت کاشان در حرکت بود که به‌ خاطر شکستن شیشه جلو درخواست فرود در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان کرد و با صدور مجوز در این فرودگاه در شرایط عادی به زمین نشست. این فرود اضطراری نبوده و تنها به‌خاطر اطمینان از ایمنی و سلامت مسافران انجام شده است. مسافران پرواز نیز پس از هماهنگی‌های انجام شده، با تاکسی به سمت کاشان حرکت کردند.
با وجود اینکه در برخی رسانه‌ها علت شکسته شدن شیشه هواپیما برخورد یک پرنده با شیشه عنوان شده است، لیلی اسدی- مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی کیش ایر علت شکسته شدن شیشه را تغییر در دما عنوان کرده است.
مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان همچنین از تغییر مسیر پرواز بوشهر- اصفهان شرکت ایران ایر به شماره ۲۲۴ خبر داد و گفت: این پرواز روز پنجشنبه به علت وجود رعد و برق به سمت فرودگاه شیراز تغییر مسیر داد. پروازهای شماره ۳۸۷۲ آسمان مسیر اهواز- اصفهان و ۳۳۷۹ ایران ایر از شیراز به اصفهان نیز به فرودگاه‌های مبدأ بازگشتند.

 

 



 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.