مسابقات کشتی جام تختی در کرمانشاه آغاز شد

سی و نهمین دوره مسابقات کشتی بین المللی جام جهان پهلوان تختی امروز (پنجشنبه ۱۸ بهمن) با حضور ۱۳۰ کشتی گیر آزادکار داخلی و خارجی در سرسرای ورزشی امام (ره) کرمانشاه آغاز شد.

کد خبر : 94630
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 بهمن 1397 - 7:54

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، محمدحسین محبی رئیس هیات کشتی کرمانشاه روز پنجشنبه و در حاشیه برگزاری مسابقات جام تختی اظهار داشت: در این رقابت ها ۸۰ کشتی گیر داخلی و حدود ۵۰ کشتی گیر خارجی حضور دارند.
وی تصریح کرد: در این مسابقات کشتی گیرانی از کشورهای روسیه، آذربایجان، ترکیه، ارمنستان، مجارستان، هلند، بلاروس، قرقیزستان و گرجستان حضور دارند.
محبی با بیان اینکه مسابقات امروز صبح تا حدود ساعت ۱۴ به طول می انجامد، افزود: ساعت ۱۶ امروز هم مراسم افتتاحیه برگزار و رقابت های عصر نیز از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۱ انجام می شود.
رئیس هیات کشتی کرمانشاه ادامه داد: ساعت ۱۰ صبح فردا (جمعه) نیز مسابقات شانس مجدد و دیدارهای رده بندی برگزار و از ساعت ۱۴ نیز دیدارهای فینال اوزان ۱۰ گانه برای معرفی نفرات برتر برگزار می شود.
وی افزود: « آشوک کومار» داور المپیکی کشور هند نیز به عنوان نماینده اتحادیه جهانی کشتی (United World Wrestling) در مسابقات جام تختی حضور دارد.
محبی در پایان اظهار داشت: این رقابت ها حکم انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جام جهانی زیر ۲۳ سال روسیه و قهرمانی بزرگسالان آسیا را دارد.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.