مسئولان از روی فارغ‌التحصیلان و جوانان ‌واقعا شرمنده‌اند

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: از روی فارغ‌التحصیلان و جوانان کشور واقعا شرمنده‌ایم که نمی‌توانیم شرایط ایجاد اشتغال و ازدواج را برای آنها فراهم‌کنیم.

کد خبر : 43157
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آبان 1396 - 15:45

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد کاظمی ظهر امروز در جمع مردم عزادار ملایر همزمان با اربعین سید و سالار شهیدان اظهار داشت: پیام پیاده‌روی اربعین برای جهانیان اقتدار و امنیت، ظلم ستیزی ،اتحاد و‌ همدلی،صلح و دوستی و علاقمندی به سالار شهیدان است.

وی بیان‌کرد: حضور این سیل خروشان عاشقان و ‌مردمی که سر از پا نمی‌شناسند و پای پیاده به سوی مولا و سرو خود گام برمی‌دارند درس آزادگی برای جهانیان دارد و نشان می‌دهد انسان به پای حق و دفاع از مظلومیت باید خون خود را نثار کند و از جان خود نیز بگذرد.

کاظمی با اشاره به اینکه پیام نظام اعتقادی و ایدئولوژیکی نظام اسلامی ما این است که انسان‌ها برای دفاع از حق و‌ مظلومیت و برای آزادی و آزادگی از جان خود هم می‌گذرند گفت: امروز همه دنیا باید بداند که شیعیان پیرو سیدالشهدا بوده ‌و‌ هستند و ارزش‌های امام‌خود را ارزش،می‌دانند و اقامه امر به معروف و‌نهی از منکر را به تأسی از امامشان یک وظیفه و اصل می‌دانند .

نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به اینکه حضور این همه دلداده و عاشق ابا عبدللله حسین (ع) در کشور عراق که هر روز دچار مشکلاتی از قبیل انفجار، کشتار نظامیان و غیر نطامیان، حمله به پادگان‌ها و غیره می‌شود برای دنیا چیز عجیبی هست گفت: اما امروز در سایه تدابیر رهبر معظم انقلاب و برنامه‌ریزی منسجم‌ و ‌مدون نیروهای بسیجی، امنیتی و‌ نظامی مردم با امنیت و آرامش و خیال آسوده می‌توانند به زیارت حرم ابا عبدالله حسین بروند و این آرامش و امنیت برای کشور ما افتخار و اقتدار است.

کاظمی با تاکید بر اینکه این امنیت و آرامش امروز کشور ما در داخل و ‌خارج از مرزها باعث شده که ما دشمنان فراوانی داشته باشیم تصریح کرد: دشمنانی که به هیچ چیز پایبند نیستند نه به تعهداتشان، نه به امضاء و آبرویشان و با کمال بی آبرویی می‌گویند ما این توافق و قراد داد بین‌المللی را قبول نداریم‌.

وی با اشاره به اینکه اولین قول آقای روحانی به ملت ایران در انتخابات حل مسائل هسته‌ای بود گفت: با زحمات و تلاش‌های ۱.۵ ساله وزیر امور خارجه و تیم هسته‌ای توانمند ایران اسلامی و امضاء توافقنامه بین‌المللی با کشور‌های ۵+۱ که یک قرارداد بین المللی بوده ‌و همه طرف‌ها باید به آن متهعد و پایبند باشند امروز رئیس جمهور بی خرد، بی سیاست و‌ بی‌تدبیر آمریکا بدون اینکه از آبرویش بترسد پای امضاء خودش زده و می‌گوید این توافق را قبول ندارد.

نماینده ‌مردم‌ ملایر با بیان اینکه در قراردادهای بین المللی این دولت‌ها هستند که از ناحیه یک‌ کشور قرارداد می‌بندند و باید به آن‌متعهد باشند تصریح‌کرد: اگر رئیس جمهور ایران هم‌ عوض می‌شد ما به تعهدمان پایبند بودیم اما در آمریکا این موضوع صدق نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه امروز کشور عربستان که دست پروده آمریکا و تحت فرمان این کشور است به بهانه یک موشک که در کشورش فرود آمده تلاش می‌کند دنیا را علیه ما بشوراند تصریح کرد: امروز دنیای اروپا، آسیا، مسیحیان و از هر دین و آیین و‌ مذهبی که آزاده ‌هستند در کنار کشور ایران قرار دارند و فقط کشورهایی که دیوزگی آمریکا را می‌کنند مانند اسرائیل و‌ عربستان در کنار آمریکا هستند .

کاظمی با بیان اینکه امروز کشور عربستان که کشور مسلمانی بوده‌ و قبلگاه مسلمانان و خانه‌ کعبه در این کشور است به‌جای اینکه در کنار برادران مسلمان و دینی خود بایستد در کنار استکبار جهانی آمریکا ایستاده است گفت: امروز به لطف خدا و اقتدار ایران اسلامی کشورهای انگلیس، آلمان، فرانسه و غیره در کنار ایران اسلامی هستند و این آمریکاست که به جزء چند‌کشور استکباری دوست دیگری ندارد .

نماینده‌ مردم‌ ملایر با تاکید بر اینکه ما نمایندگان مجلس، دولت و‌ مسئولان قبول داریم ‌که کشور ما بی مشکل نیست اما این امنیت و آرامش نعمت بزرگی‌است که باید قدردان باشیم و ما نمایندگان هم در تلاش هستیم ‌که از منافع ، اعتبارات و امکاناتی که وجود دارد سهم بیشتری برای شهرستان و‌ منطقه خود جذب کنیم .

وی با تاکید بر اینکه امروز دولت اقدامات مطلوبی در زمینه ‌کنترل رکود و تورم انجام داده است گفت: با تلاش‌های صورت گرفته بسیاری از واحد‌های تولیدی و صنعتی تعطیل شده کشور به چرخه تولید بازگشته‌اند و در آینده نیز شرایط اقتصادی کشور بهتر می‌شود.

کاظمی با تاکید بر اینکه امروز ما در اقصی نقاط کشور و ‌خارج از مرزها دشمنانی داریم که باید سیستم دفاعی خود را مجهز کنیم ‌گفت: اگر امروز کشور ما مجهز به آخرین دستاوردهای علمی در بحث موشک‌ و‌ تجهیزات دفاعی نبودیم قطعا اسرائیل به‌کشور ما حمله ‌می‌کرد.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تاکید بر اینکه امروز به اندازه‌ای وضع دفاعی ایران اسلامی قوی است که آمریکا جرات نمی‌کند حرکتی مذبوحانه انجام دهد، گفت: با کوچکترین حرکت تمام منافع آمریکا در همه‌کشورهای دنیا به راحتی مورد اصابت گلوله‌های آتشین و موشک‌های دور برد سپاه پاسداران و نیروهای دفاعی ایران قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ضروری‌است امنیت و آرامش امروز کشور را قدر بدانیم و صبور باشیم گفت:‌ ما از روی فارغ‌التحصیلان و جوانان کشور واقعا شرمنده‌ایم که نمی‌توانیم شرایط ایجاد اشتغال و ازدواج را برای آنها فراهم‌کنیم و امیدواریم گشایشی در کار‌ها فراهم شده و بتوانیم بسیاری از مشکلات ‌کشور و‌مردم را بر طرف کنیم.

 


 

telegram.me/jajinnews

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.