مرگ قاتل خطرناک آمریکایی / «اون» کجاست؟ / پلاک ۳ میلیون دلاری تاجر عرب! / درگیری خونین در مرکز مسکو

«چارلز منسون» سرکرده یک باند جنایتکار آمریکایی موسوم به «خانواده منسون» که به جرم ارتکاب قتل به حبس ابد محکوم بود، در ۸۳ سالگی در بیمارستان مرد.

کد خبر : 45438
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 - 7:46

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” ، رسانه‌های محلی آمریکا نوشتند: چارلز منسون که اوایل این ماه به بیمارستانی در کالیفرنیا منتقل شده بود، پس از گذراندن چهار دهه در زندان مُرد. پزشکی قانونی مرگ او را طبیعی اعلام کرد.
برخی رسانه‌ها می‌گویند: در ماه ژانویه، منسون به دلیل خونریزی شدید روده به بیمارستان منتقل شد و به جراحی نیاز داشت، اما پزشکان گفتند که او برای جراحی ضعیف است و در نهایت به زندان بازگردانده شد.
در سال ۱۹۶۹ منسون پیروان خود را به کشتن هفت تن مامور کرد. در میان قربانیان این متهم یکی از بازیگران زن هالیوود هم بوده است. همچنین چهار نفر دیگر هم در خانه این بازیگر به قتل رسیده‌اند. علاوه‌بر این یک زوج ثروتمند در لس آنجلس هم توسط اعضای گروه منسون کشته شدند.
به گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، چارلزمنسون خود در هیچ یک از این قتل‌ها مشارکت نداشته اما پیروان خود را به انجام این قتل‌ها مامور کرده است.یورونیوز نیز در گزارشی نوشت: منسون و سه زن همدست وی در سال ۱۹۷۱ به جرم قتل محاکمه و مجرم شناخته شدند. آنان در آن زمان به مرگ محکوم شدند اما با تغییر قوانین ایالتی کالیفرنیا در سال ۱۹۷۲، حکم اعدامشان به حبس ابد تبدیل شد.
چارلز منسون ۱۲ بار درخواست عفو کرد که از سوی مقامات دولتی رد شد. آخرین درخواست عفو او نیز در سال ۲۰۱۲ اتفاق افتاد.

 


 

از آنجا که کره ‌شمالی ۶۰ روز است دست به آزمایش موشکی نزده است، بازار شایعات داغ شده و احتمال می‌رود که این رهبر جوان پیونگ‌یانگ ناخوش احوال باشد.
به نوشته نشریه اکسپرس دیلی، طبق آخرین حضور کیم جونگ‌ اون، رهبر کره ‌شمالی در ملأعام، وزن او افزایش چشمگیری داشته و به نظر می‌رسید که برای ایستادن روی پایش چندان حال مساعدی نداشته باشد. کیم اخیرا در بازدید از یک کارخانه کفش‌سازی نامتعادل بوده و صورتش عرق کرده بود. او در بازدید از مکان دیگری مجبور شد روی صندلی بنشیند و وضعیتش به همان صورت باقی مانده بود.
متوقف شدن فعالیت تسلیحاتی این کشور ‌شرق آسیا به نامساعدی حال جسمانی او نسبت داده می‌شود چرا که پیشتر کره‌ شمالی شدیدا مشغول پرتاب‌های موشکی بود و با برقراری آرامش نسبی شایعات هم اوج گرفت. طبق گزارش‌ها، او احتمالا از نقرس، دیابت، بیماری قلبی و فشار خون رنج می‌برد.
سبک زندگی تجملی رهبر کره‌ شمالی به عنوان عامل حال جسمانی نامساعد او شناخته می‌شود. ظاهرا او به تناول پنیرها، آبجوها و ماهی‌های گرانقیمت که عمدتا وارداتی هستند، تمایل مضاعفی دارد. حتی آشپزهای ماهری از سراسر جهان به خدمت «اون» درآمده‌اند تا وعده‌های غذایی‌اش را آماده کنند.پیشتر هم سابقه داشته است که رهبر کره‌ شمالی برای ۶ هفته غیب شده باشد و پس از آن هم کاشف به عمل آمد که از شرایط جسمانی نامناسب رنج می‌برده است. همچنین مشخص شد که تیمی از پزشکان شبانه‌روزی از او مراقبت می‌کنند.

 


 

یک تاجر اماراتی در حراج ابوظبی برای خرید پلاک ماشین (عدد ۲) سه میلیون دلار پرداخت کرد.

به گزارش ایسنا از ودوموستی، وی دراین باره گفت: من بسیار هیجان زده هستم، من این عدد را به دلیل اهمیت آن نزد مردم امارات خریداری کرده‌ام. شماره ۲ عددی تاریخی و بسیار مهم است زیرا نماد تشکیل امارات متحده عربی در دوم دسامبر است.در این مزایده ۶۰ علامت تجاری منحصر بفرد به مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس پلیس ابوظبی به فروش گذاشته شد.
همچنین اولین مورد حراجی پلاکی به شماره ۱۹۵۷ بود که سال تاسیس پلیس ابوظبی است.مجموع درآمد حاصل از این حراجی بیش از ۱۵ میلیون دلار اعلام شد که به موسسات خیریه اختصاص یافت.

 


 

در پی درگیری مسلحانه در مرکز تجاری مسکو معروف به «مسکو سینی »، ۶ محافظ امنیتی مجروح شدند.

به گزارش ودوموستی، مهاجمان مسلح پس از درگیری از محل حادثه‌گریختند، اما پلیس و نیروهای امنیتی روسیه موفق شدند چهار مظنون این حادثه خونین را دستگیر کنند که یکی از آنها به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد.
پلیس روسیه در حال بررسی علت این حادثه است. این حادثه در یکی از رستوران‌های مجلل مسکو سیتی زمانی رخ داد که دیمیتری پاولوف یکی از تجار روسیه در حال برگزاری جشن تولد خود با حضور ۲۶۰ مهمان بود.

 

 

 

 

 

 

 


 

telegram.me/jajinnews

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.