مرگ دلخراش سرنشینان پژو زیر چرخ های تریلر / پایان فرار ۲۴ ساعته داماد جنایتکار

داماد جنایتکار که نیمه‌های شب پدر و مادرزنش را به گلوله بسته و گریخته بود با ردیابی‌های تخصصی مأموران پلیس در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد

کد خبر : 55780
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1396 - 10:00

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” ، ساعت ۳۰ دقیقه بامداد یکشنبه ۱۷ دی، مرد جوانی ازاهالی یکی از روستاهای اطراف یاسوج با در دست داشتن سلاح کلاشنیکف به خانه پدرزنش حمله کرد و علاوه بر همسر خود، والدین میانسال زن جوان و یکی از بستگانشان را به رگبار گلوله بست و متواری شد. در این جنایت هولناک پدر و مادر همسر وی جان باختند. اما همسرش و میهمان خانواده مجروح شدند.
سردار مهدی انصاری، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ضارب بعد از جنایت متواری شده بود که با ردیابی‌های تخصصی، در کمتر از ۲۴ ساعت و قبل از خروج از استان، خارج از شهر یاسوج توسط کارآگاهان پلیس شناسایی و دستگیر شد. از این قاتل فراری یک قبضه کلاشنیکف به همراه یک خشاب پر از فشنگ نیز کشف و ضبط شد. در حال حاضر بازجویی‌های تخصصی از او آغاز شده است.

گروگانگیران ۳۰۰ میلیونی راننده جوان را به چاه انداختند

گروه حوادث/ دو مرد افغان که پسر جوانی را ربوده و پس از سرقت خودرواش، او را داخل چاهی انداخته بودند، در دادگاه کیفری تهران محاکمه خواهند شد.
پدر سالخورده این جوان چندی پیش با مراجعه به پلیس گفت: «مرد ناشناسی با من تماس گرفته و گفته پسرم را ربوده‌اند. آنها تهدید کرده‌اند اگر ۳۰۰ میلیون تومان پول نقد به آنها پرداخت نکنم پسرم را می‌کشند.»
با گذشت ٢٣ روز از ناپدید شدن پسر جوان، مأموران پلیس دماوند در پی تماس مرد میانسالی خود را به چاه متروکه‌ای در کنار یک باغ رساندند. این مرد به پلیس گفته بود: «در حال عبور از کنار چاه بودم که صدای ناله‌ای به گوشم رسید. ابتدا تصور کردم خیالاتی شده‌ام. اما قدم بعدی را که برداشتم دوباره صدایی شنیدم و وقتی به دهانه چاه رفتم متوجه شدم پسری داخل چاه است.»بدین‌ترتیب مأموران پسر جوان را که راننده یک شرکت مسافربری آنلاین است از چاه بیرون کشیدند. او نیز به مأموران گفت: چند روز قبل دو مرد افغان و یک مرد ایرانی به‌عنوان مسافر سوار ماشینم شدند. آنها از من خواستند به دماوند بروم. اما وقتی به مقصد رسیدیم تلفن همراه و سوئیچ ماشینم را گرفتند و مرا داخل چاه انداختند.» به دنبال این اظهارات، مأموران توانستند ۲ نفر از ربایندگان را دستگیر کنند و جست‌و‌جو برای یافتن آدم ربای دیگر ادامه دارد. ازسوی دیگرقراراست پرونده بزودی و برای رسیدگی به اتهام دو متهم به‌دادگاه ارسال شود.

فرجام تلخ دوستی پسر و دختر در آموزشگاه

گروه حوادث/ دوستی پسر و دختر جوان در آموزشگاه زبان با ربوده شدن پسر توسط عموی دختر پایان یافت.به گزارش خبرنگار «ایران»، پسر جوان که با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران به‌خاطر ربوده شدنش توسط عموی دخترمورد علاقه‌اش شکایت کرده بود، گفت: در یک آموزشگاه با دختری به نام فتانه آشنا شدم و همین علاقه باعث دوستی بین ما شد.
اما عموی فتانه زمانی که از این ماجرا با خبر شد یک روز بشدت کتکم زد و من را داخل خودرواش انداخت و به سمت تهرانسر برد. پس از کتک زدن بسیار تهدیدم کرد که اگر به سراغ دختر برادرش بروم هر اتفاقی بیفتد خودم مسئول هستم.»به‌دنبال اظهارات پسر جوان، پرونده‌ای در دادسرای امور جنایی تهران تشکیل شد و بازپرس دستور تحقیقات در این خصوص را صادر کرد.مرد میانسال پس از احضار و در تحقیقات منکر آدم ربایی شد و گفت: «من نه پسر جوان را زده‌ام نه او را به‌ زور سوار ماشینم کرده‌ام. فقط به او گفتم دست از سر دختر برادرم بردارد.»باتوجه به اظهارات مرد میانسال دستور مواجهه حضوری عموی فتانه با شاکی پرونده را صادر کرد تا ابهام‌های موجود برطرف شود.

مرگ دلخراش سرنشینان پژو زیر چرخ های تریلر

گروه حوادث / برخورد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با تریلر در همدان سه کشته و ۲ مجروح داشت. در این حادثه که ساعت ۱۰ شب یکشنبه در مسیر غارعلیصدر رخ داد خودروی سواری با پنج سرنشین هنگام چرخش دور یک میدان، زیر چرخ‌های تریلر قرار گرفت.
به گزارش پلیس راه، راننده خودروی سواری پژو با وجود نزدیک شدن به میدان سرعت خود را کاهش نداده و با سرعت بیش از ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت، دورزده بود که هنگام خروج از میدان، زیر چرخ‌های محور سوم و چهارم تریلر قرار گرفت. پس از این برخورد مهیب، تریلر از روی صندوق عقب پژو عبور کرد و خودرو سواری را له کرد.رئیس پلیس راه همدان گفت: علت بروز این سانحه رانندگی سرعت بالای خودروی سواری و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه بوده است.

 

 

 



 

 

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.