مردم زاهدان دشمنان را مأیوس کردند/ ناکامی ‏عده‌ای هنجارشکن

بعد از اقامه نماز جمعه اهل سنت زاهدان با وجود تلاش‌های دشمن با هوشیاری مردم بلوچ، هنجارشکنان به اهداف خود نرسیدند.

کد خبر : 922934
تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1402 - 15:04

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر، با وجود اینکه رسانه‌های معاند در چند روز اخیر تلاش زیادی برای ایجاد اغتشاشات و تحریک مردم زاهدان به ویژه قوم بلوچ داشتند اما نمازگزاران اهل سنت به آرامی و برخی نیز تکبیرگویان وارد مسجد مکی شده و نماز جمعه را با جمعیتی قابل توجه اقامه کردند.

البته امروز با توجه به تهدیدات صورت گرفته حضور نیروهای امنیتی و انتظامی در اطراف محل اقامه نماز جمعه اهل سنت زاهدان مشهود بود.

بعد از اقامه نماز جمعه اهل سنت، جمعیت نمازگزار تکبیرگویان از مصلی خارج شده و اندک افرادی در حدود ۲۰ نفر در کنار این جمعیت اقدام به سردادن شعارهای هنجارشکنانه در خیابان مهر زاهدان کردند که با عدم همراهی نمازگزاران اهل سنت روبه‌رو شدند.

در ادامه در خیابان خیام زاهدان حدود ۵۰ تا ۶۰ نفر از هنجارشکنان با سنگ، خرده آجر و غیره به سمت نیروهای بسیجی، امنیتی و انتظامی مستقر در محل حمله‌ور شدند که نیروهای مستقر نیز با پرتاب گاز اشک‌آور جمعیت را متفرق کردند.

اخباری نیز مبنی بر زخمی شدن چند نفر در این اغتشاش به گوش می‌رسد.

شایان ذکر است در برخی از شهرهای بلوچستان نیز هنجارشکنان با برخورد قاطع اهل سنت به ویژه انتظامات محل برگزاری نماز روبه‌رو شده و نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.