مردان طاس در این کشور قربانی نسخه عجیب جادوگران می شوند

در تازه ترین مورد، سر دو مرد طاس در یکی از مناطق این کشور بریده شده است.

کد خبر : 18568
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1396 - 23:08

به گزارش پایگاه خبری “ججینبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی عده ای از مردان طاس در کشور موزامبیک ادعای عجیبی را مطرح کرده اند. بعد از قتل فجیع و بریده شدن سر دو مرد طاس در یکی از مناطق این کشور، آنها می گویند که این دو مرد به علت یک باور خرافی و اینکه سر مردان طاس حاوی طلاست به قتل رسیده اند.
یکی از قربانیان در حالی که سر وی از تنش جدا شده بود و برخی اعضای بدن وی نیز برداشته شده  بود پیدا شد. گفته می شود جادوگران محلی از سر و اعضای این مردان برای انجام تشریفاتی عجیب استفاده می کنند تا به کمک آن، امکان ثروتمند شدن را برای مشتریانشان فراهم کنند.
مردان طاس در این کشور قربانی نسخه عجیب جادوگران می شوند + تصاویر
بنا به گفته پلیس موزامبیک، قتل این افراد طاس از فرهنگ و اعتقادی خرافی ناشی می شود که باور دارند مردان طاس، مردانی ثروتمند هستند و سر آنها حاوی طلاست. پلیس ضمن هشدار به سایر مردان طاس این کشور، تاکنون دو نفر را در خصوص مرگ  قربانیان  اخیر دستگیر کرده است.
این در حالی است که بنا به گزارش AFP ( خبرگزاری آسوشیتدپرس) اخیرا پنج تن دیگر نیز در بخش مرکزی ” میلانژ ”  در استان زامبزیا به قتل رسیده اند. پلیس محلی به   AFP گفته است که یکی از این قربانیان فاقد سر بوده و برخی از اعضای بدن وی نیز برداشته شده است. دو نفر از این قربانیان زیر ۴۰ سال بوده اند.
همچنین پلیس دو مرد حدود ۲۰ ساله را در ارتباط با این قتل ها بازداشت کرده است. این دو در بازجویی های خود به پلیس گفته اند که از اعضای این قربانیان برای شفا دادن و همچنین بالا بردن شانس مشتریان خود استفاده می کردند.
گفتنی است؛ این برای نخستین بار است که مردان طاس نیز قربانی چنین حمله هایی در موزامبیک می شوند.
مردان طاس در این کشور قربانی نسخه عجیب جادوگران می شوند + تصاویر
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.