مدیرعامل آبفای اهواز شان مردم شیبان را زیر سئوال برد

شهردار شیبان گفت: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز در جلسه ای با اعضای شورای شهر شیبان در حرکتی شان مردم شیبان را زیر سئوال برد.

کد خبر : 46031
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 - 6:32

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر، فرید سجیراتی اظهار کرد: در جلسه ای که با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان اهواز برای پیگیری وضعیت رسیدگی به آب و فاضلاب شهر شیبان داشتیم، معاون فنی آن اداره در حال توضیح بود که مدیرعامل، دست نوشته ای را جلوی او می گذارد. بعد از جلسه دست نوشته بر روی میز جا ماند و روی آن نوشته بود: «خیلی اطلاعات لازم نیست به اینها بدین».

سجیراتی توضیح داد: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز لازم است توضیح دهد؛ منظورش از اینها کیست؟ آیا اینهایی که آمدند، نمایندگان مردم نیستند؟ آیا برای مطالبه مردمی نیامدند؟ علت این برخورد چیست؟ آیا حقوق شهروندی که رئیس جمهور می گفت، این است؟

وی در خصوص وضعیت فاضلاب شهری شیبان افزود: شهر شیبان با ۴۰ هزار نفر جمعیت حتی یک متر فاضلاب ندارد. ما هر ماه ۶۰ میلیون تومان برای لایروبی جوی ها هزینه می کنیم و شایسته است مدیرعاملی که اینچنین شهرداری شیبان او را همراهی می کند به مردم شیبان بی حرمتی کند؟

شهردار شیبان تصریح کرد: از نمایندگان مردم می خواهم همانگونه که مردم در کنارشان بودند، آنها نیز برای پیگیری این بی حرمتی به مردم شهر شیبان کنار مردم باشند و علت این زیر سئوال بردن شان مردم از سوی مدیرعامل آبفای اهواز را جویا شوند. ضمن اینکه آبفا باید از مردم و نمایندگان آنها عذرخواهی و پاسخ دهد.

 


 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.