محور چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد/ بارش باران و برف در جاده‌های ۱۰ استان

محدودیت تردد تمام وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب محور چالوس و آزادراه تهران – شمال در استان‌های مازندران، تهران و البرز اجرا شد.

کد خبر : 1313956
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 فروردین 1403 - 9:34

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، محدودیت تردد تمام وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب محور چالوس و آزادراه تهران – شمال در استان‌های مازندران، تهران و البرز اجرا شد.

شایان ذکر است که این محدودیت به دلیل بار ترافیکی سنگین اعمال شده و یک طرفه بودن مسیر تا زمان تخلیه بار ترافیکی ادامه دارد.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری در زمان حاضر در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه ترافیک نیمه سنگین، در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پیست آبعلی تا امام زاده هاشم ترافیک سنگین و در محورهای فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد وسایل نقلیه روان است.

در برخی محورهای استان کردستان و آذربایجان غربی برف و باران و در برخی محورهای استان اردبیل، گیلان، گلستان، خراسان رضوی، کردستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان شمالی باران می‌بارد.

 


برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.