محموله ۴ تنی موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: چهار تن و ۲۵۸ کیلوگرم موادمخدر در عملیات ضربتی و غافلگیرانه یگان های پلیس استان کشف و چهار قاچاقچی حرفه ای و سابقه دار در این رابطه دستگیر شدند.

کد خبر : 66799
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اسفند 1396 - 9:49

 

 

به گزارش پایگاه خبری  “ججین”   از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری روز پنجشنبه در این رابطه اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان های ایرانشهر، سرباز و سراوان در سلسله عملیات های مبارزه با قاچاقچیان مسلح در عملیاتی مشترک با پشتیبانی پلیس مبارزه با موادمخدر استان یک باند بزرگ که قصد جابه جایی مواد در منطقه را داشت، شناسایی کردند.
وی افزود: پس از چندین هفته اقدامات شبانه روزی و رصد مسیرهای تردد اعضای این باند، روز گذشته یگان های عملیاتی پلیس با شناسایی خودروهای قاچاقچیان در درگیری مسلحانه موفق به کشف چهار تن و ۱۸۵ کیلوگرم تریاک و ۷۳ کیلوگرم هروئین، دستگیری چهار قاچاقچی، توقیف خودروهای نیسان و تویوتا و کشف یک قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلت کمری شدند.

 

 

پایگاه خبر ججین

 

 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این رابطه محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.
به گزارش سیستان و بلوچستان پیشرو ترین استان در جهان از لحاظ مبارزه با مواد خانمان سوز مخدر است.
این استان با وسعتی حدود ۱۸۷ هزار و ۵۰۲ کیلومتر مربع (معادل ۵/۱۱درصد مساحت کشور) افزون بر ۱۱۰۰ کیلومتر مرز زمینی با افغانستان و پاکستان دارد.

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.