مجید اخشابی : هر ۴۵ روز یک قطعه منتشر می‌کنم / «فرمول یک» تا شب یلدا می‌ماند

تصمیم گرفته‌ایم سنتی را پایه گذاری کنیم که بر مبنای آن هر ۴۵ روز یک بار قطعه‌ای را در فضای مجازی منتشر کنیم که بر همین اساس اثر بعدی آماده است و فکر می‌کنم

کد خبر : 41863
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1396 - 6:53

 

 پایگاه خبری “ججین”   

 

مجید اخشابی :

هر ۴۵ روز یک قطعه منتشر می‌کنم

مجید اخشابی خواننده موسیقی از انتشار چند تک آهنگ، خوانندگی در یک تیتراژ سریال تلویزیونی و تولید یک آلبوم در حوزه نوازندگی سنتور خبر داد.مجید اخشابی خواننده موسیقی در توضیح تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: اثری که با نام «به نام نامی سر» با حمایت حوزه هنری تولید کردم به موضوع با عظمت حضرت سیدالشهدا(ع) و ایام محرم اختصاص داشت که به نوعی نصیب امسالم بود. وی با اشاره به اینکه این قطعه چندی پیش در فضای مجازی هم منتشر شد، توضیح داد: این توفیق در سال جاری نیز نصیبم شد تا پیرو سال گذشته که اثر «سردار بی سر» را منتشر کردیم، کاری تقدیم امام حسین(ع) کنم.این خواننده تیتراژهای تلویزیونی ادامه داد: تصمیم گرفته‌ایم سنتی را پایه گذاری کنیم که بر مبنای آن هر ۴۵ روز یک بار قطعه‌ای را در فضای مجازی منتشر کنیم که بر همین اساس اثر بعدی آماده است و فکر می‌کنم تا یک هفته بعد تقدیم مخاطبان شود. اخشابی خبر داد: برای یکی از برنامه‌های تلویزیونی هم تیتراژی خوانده‌ام که این سریال بعد از ایام ماه صفر روی آنتن می‌رود. در حوزه‌های دیگر نیز فعلا مشغول رسیدگی به امور آموزشی و پژوهشی هستم که از سال‌های گذشته به صورت مستمر ادامه داشت.این نوازنده سنتور درباره دلایل دوری از فضای موسیقی اصیل ایرانی گفت: همیشه این فکر من را به یاد فرازی از شعر استاد شفیعی کدکنی می‌اندازد که «چه کنم بسته پایم». من هم با شما موافقم و این از حسرت هایم است که می‌بینم وقت در حال گذر است اما من مدت‌هاست در عرصه موسیقی ایرانی و نوازندگی که سال‌ها برای آن تلاش کردم کاری را انجام ندادم.

صادق صادق‌‌دقیقی :

زمان اکران «چهل کچل» مشخص نیست

کارگردان «چهل کچل» با بیان اینکه زمان اکران عمومی این فیلم هنوز مشخص نیست می‌گوید این فیلم را به جشنواره‌های خارجی می‌فرستد. صادق صادق‌دقیقی کارگردان سینما درباره آخرین فیلمی که ساخته است، گفت: هنوز زمان اکران فیلم سینمایی «چهل کچل» در ایران مشخص نیست ولی در نظر دارم این فیلم را برای حضور در جشنواره‌های خارجی ارسال کنم و بعد از آن برنامه‌ریزی لازم برای اکران فیلم در کشور را انجام دهیم. وی بیان کرد: سال گذشته این فیلم برای حضور در سی و پنجمین جشنواره ملی فیلم فجر ارسال شد، اما چون مراحل فنی آن نهایی نشده بود در این جشنواره حضور پیدا نکرد. صادق‌دقیقی درباره کارهای دیگرش توضیح داد: در حال حاضر چند فیلمنامه در دست دارم که معلوم نیست که کدام یک از این آثار را جلو دوربین ببرم. اگر سرمایه کافی داشته باشیم یک فیلمنامه کمدی را جلو دوربین می‌بریم، چراکه این پروژه نیازمند بودجه مناسب برای به‌کارگیری بازیگران حرفه‌ای است. وی تاکید کرد: اگر بتوانیم سرمایه متوسط جذب کنیم یک فیلم سینمایی اجتماعی را جلو دوربین می‌برم در غیر این صورت یک پروژه سینمایی در گونه کودک و نوجوان در جنوب کشور جلو دوربین می‌برم. صادق‌دقیقی در پایان گفت: همه این موارد بستگی به این دارد که بودجه‌ای برای تولید در دست داشته باشیم.

سیدعلی ضیا :

«فرمول یک» تا شب یلدا می‌ماند

سیدعلی ضیا مجری تلویزیون اعلام کرد برنامه «فرمول یک» فعلا تا شب یلدا روی آنتن است. سیدعلی ضیا مجری تلویزیون با اشاره به درخواست‌هایی که مردم از چهره‌ها برای اینکه در رفع مشکلات اجتماعی موثر باشند، دارند، بیان کرد: ما هم افرادی عادی جامعه هستیم و در خیلی از موارد با اینکه می‌خواهیم ولی نمی‌توانیم کاری کنیم. وی ادامه داد: من به شهری رفتم و چند نفر از مردم آنجا درباره مشکلات آب با من صحبت کردند درحالی که من نمی‌توانم مشکل آب یک شهر را حل کنم. این مجری جوان بیان کرد: اینکه مردم فکر می‌کنند از دست ما برای رفع مشکلات کاری برمی آید نشان از محبت آنهاست که بر اساس لطف خدا ایجاد شده و همچنین قدرت تلویزیون باعث می‌شود که این درخواست‌ها با ما مطرح شود ولی بسیاری از درخواست‌ها مسائلی است که هیچ‌کسی نمی‌تواند جز مدیران و مسئولان آنها را حل کنند.ضیا همچنین درباره تغییرات جدید برنامه «فرمول یک» شبکه یک اظهار کرد: ما فعلا برنامه را تا شب یلدا اجرا می‌کنیم و تغییراتی هم بعد از ماه صفر خواهیم داشت.

 


 

telegram.me/jajinnews

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.