مجوز هند به فیلمساز ایرانی / راه‌اندازی رادیو انقلاب

توزیع فصل سوم سریال شهرزاد به‌ دلیل بارش برف به تأخیر افتاد.

کد خبر : 59706
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 - 9:51

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” ،   توزیع فصل سوم سریال شهرزاد به‌ دلیل بارش برف به تأخیر افتاد. به گزارش ایلنا، قرار بود فصل سوم سریال شهرزاد از دیروز در سراسر کشور توزیع شود ،اما بارش برف سنگین و انسداد راه‌ها، توزیع قسمت اول شهرزاد۳ را با وقفه مواجه کرد.  قرار است قسمت اول از فصل سوم چهارشنبه (۱۱ بهمن‌ ماه) توزیع شود.سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی با بازی شهاب حسینی، مصطفی زمانی، ترانه علیدوستی و مهدی سلطانی سروستانی ساخته شده است.

 

انتخاب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران

 

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی بهزاد مریدی را به‌عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران منصوب کرد. پیش از این، برزین ضرغامی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران بود و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از خدمات و تلاش‌های وی قدردانی کرد. همچنین بهزاد مریدی پیش از این به‌عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس مشغول به فعالیت بود.

 

حقوق هنرمندان در شورای صنفی نمایش پیگیری می‌شود

 

 

رئیس سازمان سینمایی دستور پیگیری مطالبات هنرمندان در شورای صنفی نمایش را داد. به گزارش سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری، احمد نجفی بازیگر و تهیه‌کننده سینما با حضور در سازمان سینمایی نسبت به عملکرد شورای صنفی نمایش دادخواهی و خواستار پیگیری نسبت به عملکرد این شورا شد. احمد نجفی همچنین با محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی دیدار و مراتب اعتراض خود را به نحوه عملکرد این شورا اعلام کرد. درپی این دیدار، حیدریان با رئیس شورای صنفی مذاکره و براهمیت فعالیت شورای صنفی تأکید کرد.وی گفت که جلوگیری از اجحاف در حقوق هر یک از طرفین (صاحبان فیلم و صاحبان سینماها) یک ضرورت است و در مورد اخیر مقرر شد یکی از اعضای مطلع صنف به عنوان مرضی‌الطرفین مطالبات آقای نجفی را دنبال و نتیجه را اعلام کند.

 

 

مجوز دولت هند به فیلمساز ایرانی

 

 

دولت هند مجوز ساخت «دختر شیطان» قربان محمدپور را صادر کرد. به گزارش روابط عمومی این فیلم، پس از چند اصلاحیه‌ای که دولت هند به فیلمنامه «دختر شیطان» داده، قربان محمدپور ایرادهای وارد شده وزارت فرهنگ هند را برطرف کرد و بالاخره هندی‌ها با ساخت این فیلم در بالیوود موافقت کردند. فیلمبرداری «دختر شیطان» به کارگردانی قربان محمدپور هفته اول اسفند در بمبئی آغاز می‌شود.

 


 نامزدهای بخش تبلیغاتی فیلم فجر

 

 

هیأت داوران بخش مسابقه تبلیغات سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اسامی نامزدهای این بخش در سه رشته عکس، پوستر و تیزر و آنونس را اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، ابراهیم حقیقی، طاها ذاکر، سیف‌الله صمدیان، سپیده عبدالوهاب و میثم مولایی اعضای هیأت داوران بخش مسابقه تبلیغات سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، اسامی نامزدهای رشته‌های مختلف این بخش را اعلام کردند.

 

 

راه‌اندازی رادیو انقلاب

 

 

همزمان با مراسم رونمایی از سریال رادیویی «شب‌های بیدار»، معاون صدا از افتتاح شبکه رادیویی انقلاب خبر داد. به گزارش ایسنا، حمید شاه‌آبادی در همین باره گفت: در آستانه دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی شبکه رادیویی انقلاب چهارشنبه(یازدهم بهمن ماه) افتتاح می‌شود.این مراسم رونمایی روز گذشته با حضور مؤمنی شریف رئیس حوزه هنری، حمید شاه‌آبادی معاون صدا، محمدرضا قربانی مدیر رادیو نمایش و جمعی از مبارزان انقلاب از جمله عزت‌الله مطهری و همچنین مدیران سابق رادیو در ساختمان رادیو نمایش برگزار شد.

 

 


فراخوان خانه موسیقی

 

 

خانه موسیقی ایران با هدف ساماندهی حوزه نشر موسیقی و فراهم کردن امکان عرضه بهینه آثار هنری در چارچوب قوانین مربوط به کپی رایت، فراخوانی را منتشر کرد. به گزارش مهر، خانه موسیقی ایران با هدف ساماندهی حوزه نشر موسیقی و فراهم کردن امکان عرضه بهینه آثار هنری با شرایط و تسهیلات ویژه در چارچوب قوانین مربوط به کپی رایت، فراخوانی را منتشر کرد.از همه ناشران و مؤسسات فرهنگی و هنرمندانی که ایده‌هایی خلاقانه در این حوزه دارند و مایل به مشارکت در این پروژه هستند، دعوت شده حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه، طرح توجیهی و برنامه عملیاتی پیشنهادی خود را به خانه موسیقی ایران ارسال کنند.

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.