مثل زنان رفتار کنید، مثل مردان فکر کنیدبا شمارگان ۳۰۰ نسخه!

کتاب «مثل زنان رفتار کنید، مثل مردان فکر کنید» به زنان کمک می‌کند تا طرز فکر و بینش مردان را بهتر درک کنند.

کد خبر : 19832
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 تیر 1396 - 10:10
پایگاه خبر ججینمثل زنان رفتار کنید، مثل مردان فکر کنید!

به گزارش پایگاه خبری ججین به نقل از(ایبنا)کتاب «مثل زنان رفتار کنید، مثل مردان فکر کنید» نوشته استیو هاروی با ترجمه طیبه رفیعی و اکرم شکرزاده روانه بازار نشر شده است.

به گفته مولف این اثر در مقدمه، کتاب حاضر، یک نوع کتاب تاکتیکی است. شاید چندسال پیش را به یاد بیاورید که چگونه هواداران تیم فوتبال نیوانگلند آمریکا به اتهام یکی از بزرگترین تقلب‌ها در تاریخ لیگ فوتبال آمریکا چه رسوایی را به وجود آوردند؟ بازرسان لیگ فوتبال آمریکا کشف کردند که هواداران این تیم به‌طور مخفیانه تمرینات تیم حریف را ضبط کرده و ماه‌ها به بررسی چگونگی بازی و نقاط ضعف و قوت آنها پرداخته بودند، این عمل باعث شد که برتری زیادی را بر تیم حریف خود به دست بیاورند. بدون هیچ تردیدی این تقلب هواداران تیم نیوانگلند، باعث پیروزی تیمشان می‌شد. اگر اعضای تیم نوشته‌های هواداران خود را می‌خواندند، می‌توانست به پیروزی آنها منجر شود.

آرزوی نویسنده برای زنانی که کتاب حاضر را می‌خوانند، نیز همین است. وی می‌خواهد تمام زنانی که به دنبال ایجاد رابطه‌ای محکم و استوار با مردانشان هستند، اما نمی‌دانند چگونه به مقصود خود دست یابند و زنانی که توانسته‌اند رابطه‌ای ایجاد کنند و در فکر بهبود آن هستند، هر آنچه را که در مورد مردان فراگرفته‌اند را فراموش کنند، اسطوره‌ها و افسانه‌ها را از یاد ببرند، هر آنچه که، دوستانشان به آنها گفته‌اند، هرآنچه را که از مجلات و تلویزیون آموخته‌اید را از یاد ببرند و به صفحات این کتاب توجه کنند تا پی ببرند مردها که هستند؟

در بخشی از کتاب آمده است: «آنچه که مردان آن را به حساب نمی‌آورند آن است که شما زنان همچنان به نصیحت‌های زنان دیگری گوش می‌دهید که هیچ گونه اطلاعی از طرز فکر ما مردان ندارند. این کتاب همه‌چیز را برای شما تغییر خواهد داد. اگر شما می‌خواهید نامزد کنید و در این مورد مردد هستید، این کتاب به شما کمک خواهد کرد. اگر نامزد هستید و می‌خواهید ازدواج کنید، پس این کتاب برای شماست. اگر شما ازدواج کرده‌اید و می‌خواهید بر اوضاع خانه تسلط پیدا کنید و پیوند خود و همسرتان را محکم‌تر کنید، یا اینکه دیگر از اینکه ملعبه باشد، خسته شده‌اید، پس به شما پیشنهاد می‌کنم که این کتاب را به عنوان یک ابزار استفاده کنید، هر یک از اصول، قوانین و راهنمایی‌های این کتاب را به‌عنوان یک خط مشی جدی و قطعی در نظر بگیرید و آنها را برای پیش‌بینی و خنثی کردن بازی‌هایشان با استفاده از حمله‌ها و دفاع‌ها پی در پی به‌کار ببرید.

به من اطمینان کنید، آن تاکتیک‌ها و تکنیک‌هایی را که شما زنان استفاده می‌کردید منسوخ و قدیمی شده است و دیگر کارساز نخواهد بود. در واقع، بزرگترین بازی که شما در سر دارید این است که از طریق روابط خود بتوانید مردان خود را تغییر دهید، این فکر و بازی شما بدترین بازی و محکوم به فنا خواهد بود. چرا؟ چون اصلاً مهم نیست که زنان در روزنامه‌ها، مجلات و تلویزیون چه می‌گویند یا اینکه حرف‌هایی را که در طول خرید با دوستانتان در میان می‌گذارید چیست؟ چیزهایی اساسی در مردان وجود دارند که تغییرناپذیر هستند. مهم نیست که چقدر با مردان خوب هستید، مهم نیست که چقدر برای شما ارزش قائلند و یا با شما خوب هستند، مگر اینکه بدانید خوی و طبیعت آنها چیست، چه چیزی آنها را تحریک می‌کند، چه چیزی آنها را برمی‌انگیزد و چگونه عشق می‌ورزند، در غیر این صورت در مقابل بازی و فریب‌کاری آنها، آسیب‌پذیر خواهید بود.

اما این کتاب به شما کمک می‌کند تا طرز فکر و بینش مردان را بهتر درک کنید که در این صورت می‌توانید نقشه‌ها، آرزوها و خواسته‌های خود را عملی کنید و بهتر از هم اینکه متوجه خواهید شد که او با شماست یا می‌خواهد شما را بازی دهد. پس مثل مردان فکر کنید، مثل زنان رفتار کنید.»

کتاب «مثل زنان رفتار کنید، مثل مردان فکر کنید» با شمارگان ۳۰۰ نسخه در ۱۸۴ صفحه به بهای ۱۱۷ هزار ریال از سوی نشر یاری‌گر منتشر شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.