مبلغ قرارداد قلعه نویی ۲/۵ میلیارد است/نظر مساعد به مسلمان

مدیرعامل سپاهان گفت: قرارداد امیر قلعه نویی با باشگاه سپاهان با تمام آپشن‌هایی که درنظر گرفتیم حدود ۲/۵ میلیارد است.

کد خبر : 76547
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 خرداد 1397 - 8:26

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین“، تیم فوتبال سپاهان بعد از مذاکره با امیر قلعه نویی، سرانجام پرافتخارترین مربی لیگ را به عنوان سرمربی تیمش انتخاب کرد تا قلعه نویی که دو فصل بسیار خوب را با سپاهان در سال‌های گذشته پشت سر گذاشت بار دیگر روی نیمکت این تیم بنشیند.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی این تیم گفت: «امیر قلعه نویی پرافتخارترین مربی لیگ است که هر باشگاهی دوست دارد او را روی نیمکتش داشته باشد. گزینه اول ما قلعه نویی بود و ما از حدود یک ماه گذشته به صورت غیرمستقیم مذاکره خودمان را با او آغاز کردیم اما قلعه نویی به دلیل حرفه‌ای بودن کارش تا پایان بازی ذوب‌آهن و استقلال مذاکره مستقبم با ما نداشته است اما بعد از این بازی بلافاصله با او مذاکره مستقیم کردیم و سرانجام راضی شد که هدایت سپاهان را برای فصل بعد قبول کند.»

وی افزود: «هم قلعه نویی مربی کارنامه‌داری است و هم باشگاه سپاهان به عنوان پرافتخارترین مربی لیگ، نیاز به یک مربی بزرگ داشت. قلعه نویی در سپاهان روزهای خوبی را پشت سر گذاشت و دو عنوان قهرمانی این تیم در لیگ مربوط به زمان قلعه نویی است و قطعا در فصل آینده هم این موفقیت‌ها تکرار خواهد شد.»

مدیذعامل سپاهان در رابطه با مبلغ قرارداد قلعه نویی با این باشگاه بیان کرد: «متاسفانه در چند روز گذشته حرف‌های زیادی در خصوص مبلغ قرارداد قلعه نویی با سپاهان زده شد. ما هیچ پنهان کاری نداریم و به طور شفاف مبلغ قرارداد مربی و بازیکنان را اعلام می‌کنیم و در فصل گذشته هم مبلغ قرارداد کلیه کادر فنی و بازیکنان را در اختیار شورای عالی ورزش وزارت صنعت قرار دادیم. مبلغ قرارداد قلعه نویی حدود ۲/۵ میلیارد تومان است که برای این مبلغ آپشن‌هایی هم درنظر گرفته شد و در صورت تحقق اهداف باشگاه این مبلغ پرداخت می‌شود. آپشن‌هایی هم که برای قلعه نویی گذاشتیم مثلا قهرمانی در لیگ و یا کسب سهمیه لیگ قهرمانان از جمله این موارد است که می‌توان به آن اشاره کرد.»

تابش ادامه داد: «متاسفانه در بحث مالی باشگاهها همیشه تمرکز روی باشگاههای صنعتی است درحالی که باشگاههای دیگر دو برابر ما هزینه می‌کنند. در حال حاضر قرارداد برانکو و شفر با استقلال و پرسپولیس کمتر از ۴ میلیارد نیست اما بعضی افراد به قرارداد قلعه نویی توجه می کنند در حالی که او پرافتخارترین مربی لیگ است. بودجه باشگاه سپاهان در فصل گذشته حدود ۲۸ میلیارد تومان بود اما برخی افراد غیرمطلع اعلام می‌کنند که بودجه سپاهان حدود ۵۰ میلیارد بود درحالی که سپاهان به غیر از تیم فوتبالش ۵۰ تیم دیگر هم دارد که باید آنها را تامین کند. ما کاری به قرارداد بازیکنان و مربیان باشگاههای دیگر نداریم اما باشگاه استقلال در حال حاضر با چه مبلغی باید با تیام به توافق برسد؟ قطعا این مبالغ بیشتر از مبلغ قرارداد ما با قلعه نویی است.»

وی در مورد لیستی که امیر قلعه نویی دراختیار این باشگاه برای فصل بعد گذاشته است گفت: «قلعه نویی لیست بازیکنان موردنظرش را دراختیار باشگاه گذاشت اما اینکه چه بازیکنانی در این لیست قرار دارند فعلا باید پنهان بماند چون احتمال اینکه در مذاکرات خودمان نتوانیم این بازیکنان را جذب کنیم زیاد است و شاید اصلا این بازیکنان دوست نداشته باشند در سپاهان بازی کنند.»

تابش در خصوص علاقه سپاهان به جذب مسلمان و جباروف گفت: «در لیستی که قلعه نویی دراختیار ما گذاشت نام مسلمان و جباروف وجود ندارد اما قلعه نویی نظر مساعدی روی مسلمان داشت اما در مورد جباروف این اخباری که منتشر می‌شود کذب است و نه سپاهان و نه شخص قلعه نویی اعتقادی به جذب جباروف ندارند.»

مدیرعامل سپاهان در مورد هدف این باشگاه برای قهرمانی در فصل بعد مسابقات لیگ افزود: «سپاهان در هر فصلی که لیگ را شروع می‌کند هدفش قهرمانی است و در فصل آینده هم قطعا هدفی جزء قهرمانی نداریم و اگر بتوانیم بازیکنان مدنظر قلعه نویی را جذب کنیم تیم قدرتمندی را راهی لیگ خواهیم کرد.»

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.