ماجرای ممنوع الخروجی همسر علی دایی از کشور

عصر امروز خبری مبنی بر ممانعت از خروج همسر و دختر علی دایی از کشور منتشر شد.

کد خبر : 272889
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 دی 1401 - 20:40

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، یک منبع آگاه در این باره گفت که همسر علی دایی به دلیل همراهی با اغتشاشات و تحریک به اعتصاب در برهه ۲۴ تا ۲۶ آبان و همچنین ۱۴ تا ۱۶ آذر، با حکم قضایی ممنوع الخروج بوده است.

با این حال او با یک اقدام غیرقانونی موفق به رفع ممنوع الخروجی خود شده و به همین دلیل وارد پرواز امروز تهران به دوبی شده بود. امّا با اطلاع متولیان امر، قبل از خروج وی از کشور، منطبق بر حکم قانونی ممنوع‌الخروجی از سفر او به دوبی ممانعت شده است.

بر این اساس، بازداشتی در این ماجرا در کار نیست و همسر علی دایی پس از پیاده شدن از هواپیما در حال عزیمت به تهران  است. ضمناً دختر علی دایی مشکلی برای سفر نداشته و به تشخیص خود سفر را ادامه نداده است.

بر اساس آنچه در برخی رسانه‌ها مطرح شده، صبح امروز پرواز شرکت هواپیمایی ماهان تهران را به مقصد دوبی ترک کرد اما این پرواز پس از ساعتی در کیش به زمین نشست و ماموران امنیتی دختر و همسر علی دایی را از هواپیما پیاده کردند. بعد از این موضوع شایعه شده بود که همسر و دختر علی دایی بازداشت شده‌اند که این موضوع از سوی دایی تکذیب شد، اما در مورد همسر و دختر علی دایی چه رخ داد که به تیتر اصلی خبرهای امروز تبدیل شدند؟

طبق اعلام وی همسر و دخترش امروز از فرودگاه امام خمینی کاملا قانونی سوار هواپیما می شوند تا به دوبی بروند اما هواپیمای شرکت ماهان را از دوبی بر می گرداندند و در کیش به زمین می نشاندند و آن ها را از پرواز پیاده می کنند. دایی در عین حال تاکید کرد که موضوع بازداشت همسر و دخترش صحت ندارد در حال حاضر پیگیر کارهای آن ها است تا از کیش به تهران برگردند.

مقصد نهایی همسر علی دایی سفر به آمریکا بوده است.

 


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.