ماجرای قصور پزشکی در یکی از بیمارستان های خصوصی کرمانشاه

دادستان کرمانشاه ماجرای قصور پزشکی در یکی از بیمارستان های خصوصی کرمانشاه را به صورت کامل تشریح کرد.

کد خبر : 969916
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 14:57

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر، حمیدرضا کریمی در خصوص ماجرای قصور پزشکی در یکی از بیمارستان‌های خصوصی کرمانشاه اظهار کرد: حدود یک ماه پیش دختربچه ای ۱۰ ساله جهت عمل جراحی انحراف چشم به همراه والدین خود به یکی از بیمارستان‌های خصوصی کرمانشاه مراجعه می‌کند.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده و انجام فرآیندهای اداری عصر روز بعد از مراجعه، بیمار ۱۰ ساله به اتاق عمل می‌رود و در اواخر عمل جراحی بنا به اظهارات پزشک معالج و بیهوشی، بیمار ناگهان دچار کاهش ضربان قلب شده که بلافاصله اقدامات اولیه برای احیا او صورت می‌گیرد، اما دچار ایست قلبی شده که با انجام اقدامات احیا مجدد ضربان قلب و تنفس بیمار باز می‌گردد، ولی به کما می‌رود.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: با انتقال بیمار به بخش مراقبت‌های ویژه، پدر و مادرش هم در محل حیاط بیمارستان مستقر شده و کماکان پیگیر وضعیت فرزندشان می‌شوند.

وی ادامه داد: پس از گذشت حدود ۲۰ روز پدر بیمار در حیاط بیمارستان دچار ایست قلبی شده و متأسفانه جان خود را از دست می‌دهد.

کریمی در ادامه بیان داشت علیرغم اینکه هنوز از سوی این خانواده شکایتی مطرح نگردیده، پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و بررسی قصور پزشکی احتمالی در دست اقدام است که به محض مشخص شدن موضوع اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.