لیگ یک / دوئل ۱۶ امتیازی‌ها برای رسیدن به صدر جدول/۳ تیم قعرنشین در انتظار نخستین پیروزی

لیگ یک / دوئل ۱۶ امتیازی‌ها برای رسیدن به صدر جدول/۳ تیم قعرنشین در انتظار نخستین پیروزی

کد خبر : 38704
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مهر 1396 - 10:47

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ، رقابت‌هایهفته نهم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) امروز با برگزاری ۹ دیدار پیگیری می‌شود. در حال حاضر فاصله تیم صدرنشین با تیم هفتم جدول تنها ۴ امتیاز است و این مسئله نشان دهنده حساسیت بالای رقابت‌های فصل جاری لیگ یک است. در انتهای جدول نیز تیم‌های راه آهن، صبای قم و ایرانجوان بوشهر پس از گذشت ۸ هفته هنوز موفق به پیروزی نشده اند و امروز امیدوار به کسب نخستین برد فصل شان هستند.

در مهمترین دیدار تیم برق جدید شیراز در ورزشگاه حافظیه میزبان بادران تهراناست. تیم برق شیراز هفته گذشته با تک گل پوریا آریا کیا مقابل ماشین سازی تبریز به پیروزی رسید، این تیم از ۸ بازی قبلی خود ۵ پیروزی، یک تساوی و ۲ باخت را در کارنامه اش ثبت کرده است و با ۱۶ امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم‌های بادران و نساجی در جایگاه چهارم جدول قرار دارد.

تیم بادران تهران نیز که با ۴ برد و ۴ تساوی که تاکنون به دست آورده همچنان بدون باخت به کار خود ادامه می‌دهد. شاگردان محمد ربیعی که اکنون با تفاضل گل در رده دوم جدول جای دارند به بازی فردا به عنوان فرصتی خوب برای قرار گرفتن در صدر جدول نگاه می‌کنند. باید دید برق جدید شیراز می‌تواند نخستین شکست تیم بادران را رقم بزند یا شاگردان ربیعی به روند شکست ناپذیری شان ادامه می‌دهند.

تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان که در هفته‌ای که گذشت حاشیه‌های زیادی را پشت سر گذاشت، مهمان شهرداری تبریز است. شاگردانمحمود فکری در هفته هشتم برابر تیم ملوان به میدان رفتند و در نهایت به تساوی دو بر دو رضایت دادند، شهرداری تبریز نیز با دو گل مغلوب نساجی مازنداران شده بود. نفت مسجد سلیمان تاکنون ۵ پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست را در کارنامه اش ثبت کرده و شهرداری تبریز یک پیروزی، ۲ تساوی و ۵ باخت را در کارنامه دارد. نفتی‌ها تاکنون ۱۰ بار موفق به گشودن دروازه حریفان شده اند و ۴ گل نیز دریافت کرده اند، سرخپوشان تبریزی نیز با ۵ گل زده و ۱۱ گل خورده باید به فکر بهبود آمار تعداد گل‌های زده خود باشند. شاگردان فکری در صورت کسب ۳ امتیاز به صدرنشینی ادامه می‌دهند.

در یکی دیگر از دیدار‌های مهم هفته نهم، دو تیم مس کرمان و نساجی مازندران مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند. نساجی تنها یک امتیاز با تیم صدرنشین نفت مسجدسلیمان فاصله دارد و در صورت پیروزی در این دیدار و لغزش رقبا می‌تواند صدر جدول را از آن خود کند. هر دو تیم در بازی‌های هفته گذشته مقابل حریفان خود پیروز شده اند، مس کرمان برابر اکسین البرز با یک گل به پیروزی دست یافت و نساجی مازندران نیز با دو گل از سد شهرداری تبریز گذشت.

مس کرمان از ۸ بازی گذشته ۴ برد، ۳ تساوی و ۲ شکست را در کارنامه اش به ثبت رسانده و با ۱۵ امتیاز جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده است. شاگردان مهدی پاشازاده نیز با ۵ پیروزی، یک تساوی و ۲ شکست و کسب ۱۶ امتیاز با تفاضل گل بهتر نسبت به بادران تهران در رده سوم جدول قرار دارند.

مسی‌ها با ۱۲ گل زده و ۶ گل خورده به همراه تیم‌های شهرداری ماهشهر و خونه به خونه بابل بهترین خط حمله لیگ یک را در اختیار دارند. شاگردان پاشازاده نیز ۱۰ بار دروازه حریفان را بازکرده اند و در مقابل ۶ گل هم دریافت کرده اند.

دو تیم خونه به خونه بابل و ماشین سازی تبریز نیز در استادیوم هفتم تیر بابل رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. شاگردان جواد نکونام هفته گذشته برابر بادران تهران متوقف شدند و ماشین سازی نیز در ادامه نتایج ضعیف فصل جاری مقابل برق جدید شیراز تن به شکست داد.

خونه به خونه در رقابت‌های امسال به دنبال صعود به لیگ برتر است و ماشین سازی که فصل قبل در لیگ برتر حضور داشت اکنون به فرار از قعر جدول لیگ یک می‌اندیشد.

شاگردان جواد نکونام از ۸ دیدار قبلی خود ۳ پیروزی، ۳ تساوی و دو شکست را تجربه کرده اند و سبزپوشان تبریزی نیز ۲ برد، ۲ تساوی و ۴ باخت را در کارنامه شان ثبت کرده اند. خونه به خونه با ۱۲ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به شهرداری ماهشهر هشتم است و ماشین سازی با ۸ امتیاز از ۸ بازی در مکان چهاردهم جدول قرار دارد.

دو تیم ملوان بندرانزلی و آلومینیوم اراک نیز در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر می‌روند. هر دو تیم در بازی قبلی خود مقابل حریفان به نتیجه تساوی دو بر دو رضایت داده بودند، ملوان برابر نفت مسجد سلیمان و آلومینیوم مقابل ایرانجوان بوشهر.

نتایج ملوان در فصل جاری برای هواداران این تیم چندان راضی کننده نبوده و این تیم اکنون با یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها با کسب ۹ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد. آلومینیومی‌ها نیز با ۸ امتیاز در رده سیزدهم حضور دارند.

شاگردان نادر دست نشان ۹ گل زده و ۹ گل خورده و همچنین ۲ پیروزی، ۳ تساوی و ۲ شکست را در کارنامه شان ثبت کرده اند و آلومینیوم نیز هشت بار موفق به گلزنی شده و در مقابل ۱۱ بار نیز دروازه خود را باز شده دیده است، این تیم در دیدار‌های گذشته یک پیروزی به دست آورده، ۵ بار به تساوی رضایت داده و ۲ بار نیز متحمل شکست شده است. آلومینیوم در حال حاضر همراه با صبای قم رکورد بیشترین تساوی را در اختیار دارد.

برنامه کامل هفته نهم لیگ دسته اول (جام آزادگان) به شرح زیر است:

برق جدید شیراز- بادران تهران ساعت ۱۵:۰۰ ورزشگاه حافظیه شیراز

خونه به خونه مازندران – ماشین سازی تبریز ساعت ۱۵:۰۰ ورزشگاه هفتم تیر بابل

راه آهن تهران- صبای قم ساعت ۱۵:۰۰ ورزشگاه راه آهن اکباتان تهران

گل گهر سیرجان- ایرانجوان بوشهر ساعت ۱۵ ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر سیرجان

ملوان بندرانزلی – آلومینیوم اراک ساعت ۱۵:۱۵ ورزشگاه تختی انزلی

شهرداری تبریز- نفت مسجدسلیمان ساعت ۱۵:۱۵ ورزشگاه یادگار امام تبریز

اکسین البرز- مس رفسنجان ساعت ۱۵:۱۵ ورزشگاه انقلاب کرج

مس کرمان – نساجی مازندران ساعت ۱۶ ورزشگاه امام علی کرمان

شهرداری ماهشهر – فجرسپاسی شیراز ساعت ۱۶:۱۵ ورزشگاه شهدای ماهشهر

 


 

telegram.me/jajinnews

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.