لیگ برتر فوتبال / ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپیدرود / ترکیب احتمالی استقلال برابر سپاهان اصفهان / برنامه و جدول مسابقات

انقلاب در خط حمله برای آخرین بازی نیم فصل اول

کد خبر : 48074
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آذر 1396 - 9:46

پرسپولیس

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”،  پرسپولیس در آخرین دیدار خود در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر در رشت میهمان سپیدرود خواهد بود و در شرایطی به مصاف این تیم می‌رود که پیش از برگزاری بازی قهرمانی‌اش در نیم فصل نخست قطعی شده است.

برانکو در این دیدار تیم کامل‌تری نسبت به هفته‌های قبل در اختیار دارد و به جز بشار رسن، نوراللهی و طارمی غایب دیگری ندارد و سایر نفرات این تیم مشکلی برای بازی ندارند.

در دروازه‌ سرخپوشان مثل همیشه علیرضا بیرانوند ایفای نقش خواهد کرد و حواشی هفته‌های اخیر او هم کم کم به دست فراموشی سپرده شده است.

خط دفاع سرخپوشان از زوج سید جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده در مرکز و حسین ماهینی و محمد انصاری در کناره‌ها استفاده خواهد کرد تا پرسپولیس مثل همیشه با این چینش که به خوبی جواب داده است وارد عمل شود.

در خط هافبک مثل همیشه دو هافبک دفاعی به نام‌های کمال کامیابی‌نیا و محسن ربیع‌خواه ایفای نقش می‌کنند. کمی جلوتر هم مسلمان و امیری هافبک‌های هجومی پرسپولیس خواهند بود. در این پست سرخپوشان بشار رسن را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند ولی فرشاد احمدزاده شرایط بازی پیدا کرده و در بازی با ذوب‌آهن هم دقایقی به میدان رفت و با یک گل عملکرد خوبی به جای گذاشت.

زوج خط حمله سرخپوشان هم در غیاب طارمی مثل همیشه منشا و علیپور هستند که مقابل ذوب‌آهن پس از چند هفته ناکامی عملکرد درخشانی داشتند و امیدوارند این روند تکرار شود. علیپور با فاصله یک گل نسبت به محمد قاضی شانس آقای گلی نیم فصل را هم دارد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا

استقلال

استقلال تهران که با پیروزی برابر گسترش فولاد تبریز انتظارات از این تیم را زنده کرد هفته گذشته در دیدار جذاب مقابل پیکان تهران به تساوی بدون گل رسید تا وینفرد شفر که آبی‌ها را در هشتم جدول رده بندی می‌بیند فکر اساسی برای بازی هفته پایانی نیم فصل اول کند.

استقلال تهران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی مقابل سپاهان اصفهانی قرار می‌گیرد که برخلاف تصورات همه این فصل بدترین نتایج را کسب کرد و روی موج ناکامی سوار است. شفر قصد دارد از این فرصت استفاده کند تا با استفاده از شرایط میزبانی همچنین تغییراتی را هم در تیمش ایجاد کند.

“برای دیدار با سپاهان قطعا تغییراتی در ترکیب خواهیم داشت. این امکان وجود دارد که قائدی در ترکیب بازی کند. همیشه بعد از تمرین بهترین ها را در زمین می گذارم و مهم ترین مساله این است که من از بازیکنانی استفاده می کنم که در تمرین عملکرد خوبی دارند؛ اظهارات شفر در نشست خبری دیروز نشان دهنده تغییر جدید و جدی در آرایش بازیکنان استقلال دارد.

شفر از روند بد بازیکنان این تیم در گلزنی ناراضی است و به همین دلیل یکی از تغییراتی اصلی او قرار دادن دو مهاجم جدید در ترکیب خواهد بود. البته این فقط مختص مهاجمان نیست بلکه شفر قصد دارد سیستم را هم دستخوش تغییرات کند.

بنابراین سیدحسین حسینی جوان که هفته گذشته سه هفته در کلین شیت موفق بوده دروازه بان استقلال در این بازی خواهد بود. سید مجید حسینی و روزبه چشمی برای دومین هفته متوالی زوج دفاعی آبی‌ها در خط دفاع را تشکیل می‌دهند در حالیکه امید نورافکن و وریا غفوری در سمت چپ و راست دفاع حضور خواهن داشت. با بازگشت وریا غفوری به ترکیب خسرو حیدری نیمکت نشین می‌شود.

امید ابراهیمی و سرور جپارف به عقیده شفر زوج خوبی برای بازی با شاگردان زلاتکو کرانچار خواهند بود. نفوذ از کناره‌ها به عهده داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی است.

سیستم استقلال اینطور دستخوش تغییر می‌شود که دو مهاجم همزمان نقش اصلی گلزنی دارند. شفر از فرصت سوزی‌های سجاد شهباززاده و جابر انصاری ناامید شده و همانطور که خودش گفت مهدی قائدی در ترکیب اصلی حضور دارد. دومین مهاجم آبی‌ها علی قربانی است که با چند هفته نیمکت نشینی و جلب رضایت شفر در تمرینات آماده حضور در ترکیب اصلی است.

 

 

 

ﺳﻪشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶
* سایپا ………………………………………………………. پیکان (ساعت۱۵)
* استقلال خوزستان …………… صنعت نفت آبادان (ساعت ۱۵)
* پارس جنوبی جم ……………………….مشکی‌پوشان (ساعت ۱۵)
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶
* سپیدرود رشت ……………………………….پرسپولیس (ساعت ۱۵)
* تراکتورسازی ………………………………………….. فولاد (ساعت ۱۵)
* پدیده ………………………………….گسترش فولاد (ساعت ۱۵:۴۵)
* استقلال تهران …………………………….. سپاهان (ساعت ۱۷:۳۰)
* ذوب آهن ………………………………….. نفت تهران (ساعت۱۵:۱۵)

 

 

 

لیگ برتر جام خلیج فارس
تیم بازیها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
۱ پرسپولیس ۱۳ ۹ ۳ ۱ ۲۴ ۶ ۱۸ ۳۰
۲ پارس جنوبی جم ۱۵ ۸ ۵ ۲ ۲۳ ۱۱ ۱۲ ۲۹
۳ فولاد ۱۴ ۷ ۵ ۲ ۱۶ ۱۱ ۵ ۲۶
۴ پیکان ۱۵ ۷ ۴ ۴ ۱۵ ۱۰ ۵ ۲۵
۵ پدیده ۱۴ ۶ ۶ ۲ ۲۵ ۱۴ ۱۱ ۲۴
۶ سایپا ۱۵ ۶ ۵ ۴ ۱۵ ۱۸ ۲۳
۷ صنعت نفت آبادان ۱۴ ۶ ۳ ۵ ۱۶ ۱۵ ۱ ۲۱
۸ استقلال ۱۴ ۴ ۵ ۵ ۸ ۹ ۱۷
۹ گسترش فولاد ۱۴ ۵ ۲ ۷ ۱۱ ۱۹ ۱۷
۱۰ ذوب آهن ۱۴ ۳ ۷ ۴ ۱۹ ۱۹ ۰ ۱۶
۱۱ تراکتورسازی ۱۴ ۴ ۴ ۶ ۱۴ ۱۷ ۱۶
۱۲ سپاهان ۱۴ ۳ ۶ ۵ ۱۴ ۱۶ ۱۵
۱۳ استقلال خوزستان ۱۵ ۳ ۵ ۷ ۱۱ ۲۱ -۱۰ ۱۴
۱۴ نفت تهران ۱۴ ۳ ۴ ۷ ۹ ۱۸ ۱۳
۱۵ سپیدرود رشت ۱۴ ۳ ۳ ۸ ۱۳ ۱۸ ۱۲
۱۶ سیاه جامگان ۱۵ ۱ ۵ ۹ ۹ ۲۰ -۱۱ ۸

 

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.