قیمت طلا، سکه و ارز/ یکشنبه ۱۱ آذر ۹۷

قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی در بازار تهران ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان وارد شد.

کد خبر : 90320
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آذر 1397 - 10:15

 

به گزارش پایگاه خبری ججین، امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۷۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۳۴۷ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۲۳.۱ دلار معامله می‌شود.

امروز دلار در صرافی های دولتی با ۵۰۰ تومان افزایش نسبت به دیروز ۱۱۲۵۰ به عموم تا سقف ۲۲۰۰ دلار به فروش می‌رسد. قیمت یورو نیز ۱۲۷۴۰ تومان اعلام شده است که نسبت به دیروز ۵۷۰ تومان افزایش داشته است.

یورو در مرکز مبادلات ارزی بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۷۵۳ تومان،‌ قیمت درهم امارات ۱۱۴۳ تومان وقیمت پوند انگلیس نیز ۵۳۵۶ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارزهای دولتی فروخته می شود.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۲ هزار و ۹۹۱ تومان و ۳ ریال می فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان می رسد. نرخ امروز نسبت به  روز گذشته با افزایش همراه بوده است.

به گزارش تسنیم، مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته شده را به شعب بانک های عامل ارائه کنند می توانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.

امروز دلار در صرافی های دولتی با ۵۰۰ تومان افزایش نسبت به دیروز ۱۱۲۵۰ به عموم تا سقف ۲۲۰۰ دلار به فروش می‌رسد. قیمت یورو نیز ۱۲۷۴۰ تومان اعلام شده است که نسبت به دیروز ۵۷۰ تومان افزایش داشته است.

 


 

 

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.