قیمت طلا، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۱۳۹۷/۱۰/۰۱

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران ۳ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان شد.

کد خبر : 91526
تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 - 10:11

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۳ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک میلیون و ۷۲۰ هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و ۲۵ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۱۵ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۳۰۳ هزار  تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۵۶ دلار معامله می‌شود.

** قیمت های درج شده برای انواع سکه و طلا از اتحادیه طلا و جواهر گرفته شده است گفتنی است، صرافی‌های دولتی قیمت دلار را برای فروش به مردم ۹ هزار و ۹۹۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۹ هزار و ۹۷۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های دولتی ۱۱ هزار و ۶۴۰ تومان رسیده است؛ قیمت خرید یورو  نیز در صرافی‌های دولتی ۱۱ هزار و ۵۹۰ تومان اعلام شده است.

همچنین، یورو در مرکز مبادلات ارزی با افزایش قیمت نسبت به آخرین روز هفته گذشته ۴۷۹۰ تومان،‌ قیمت درهم امارات ۱۱۴۳ تومان و قیمت پوند انگلیس نیز ۵۳۸۶ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارزهای دولتی فروخته می‌شود.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۱ هزار و ۵۹۱ تومان و ۷ ریال می فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۱ هزار و ۶۵۰ تومان می رسد.

گفتنی است، امروز در صرافی های دولتی، قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های دولتی بدون تغییر قیمت نسبت به صبح پنجشنبه ۱۱ هزار و ۶۴۰ تومان رسیده است؛ قیمت خرید یورو  در صرافی‌های دولتی ۱۱ هزار و ۵۹۰ تومان اعلام شده است.

امروز بانک های عامل قیمت دلار را ۹ هزار و ۹۰۰ تومان، قیمت یورو را ۱۱ هزار و ۲۶۲ تومان و یک ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۲ هزار ۵۴۵ تومان برای خرید از مردم اعلام کرده اند.

 


 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.